Rosepassion

Home Forum Porscheforum Technisch Algemeen Rosepassion

• Maker
    Discussie
  • Iemand ervaring met bestellen/ontvangen bij Rosepassion.

Ik heb een bestelling gedaan waarvan de betaling bij hun ontvangen is 14/09/2015.
    Deze bestelling, de goederen zijn in stock, is nog steeds niet verzonden?

11 reacties aan het bekijken - 1 tot 11 (van in totaal 11)
    • [quote=”WES-RS” post=220959]…Er werd het verkeerde onderdeel geleverd en om het juiste onderdeel te kunnen verkrijgen heb ik eerst op mijn kosten (€15) de verkeerde onderdelen terug moeten zenden. Mijn kosten konden niet vergoed worden maar de verzendkosten bij een volgende bestelling zouden wel €0 bedragen. ..[/quote]

er bij mij ergens iets blijven hangen dat indien je met paypal betaalde zij deze retourzendkosten terugbetalen. kijk eens op hun website?!

Tom

Ook tevreden over en al meerdere keren iets besteld…soms zeer snel maar soms inderdaad wat moeten wachten ( zeker als er iets niet voorradig is wachten ze tot alles er is om alles samen te verzenden)….

Heb er ook al een paar keer iets besteld en in het algemeen ben ik er wel tevreden over, redelijk snelle levering en goede prijzen. Helaas wel één minpuntje tijdens mijn laatste bestelling: Er werd het verkeerde onderdeel geleverd en om het juiste onderdeel te kunnen verkrijgen heb ik eerst op mijn kosten (€15) de verkeerde onderdelen terug moeten zenden. Mijn kosten konden niet vergoed worden maar de verzendkosten bij een volgende bestelling zouden wel €0 bedragen. Aangezien ik nog geen nieuwe bestelling heb moeten doen, kan ik nog niets zeggen hierover maar vrees er toch ergens wel voor…

Heb ook al veel besteld bij hen, zo nu ook voor mijn 993. Als ik de zaterdag bestel, en onmiddellijk betaal via overschrijving heb ik de bestelling steeds de donderdag namiddag thuis. Bij mijn laatste bestelling zat een KN luchtfilter met een leeg doosje bij waar een tube vet moest inzitten. Ik heb hen een mailtje daarover gestuurd en enkele dagen later had ik een tube vet! No questions asked.

Heb zeer goed ervaringen met Rose Passion : alles steeds correct en tijdig afgeleverd.

Zoals hierboven reeds vermeld : neem even contact met hen op, dan wqeet je meer 🙂

Good luck !

XXX

Heb al meer dan 10 bestellingen bij hen geplaatst, tekens netjes binnen de week geleverd. Snelste 2 dagen.
                Let wel als je besteld hangt er achteraan ieder onderdeel een kleurencode, net die code geeft de levertermijn weer. Heb jij één onderdeel dat 10 dagen lvt heeft, ‘t ja dan moet je 10 dagen wachten.
                Controleer dit even en is het niet zo dan neem je even contact met hen met je bestelreferentie.
                Succes :popcorn:

Ik heb daar vorig jaar een onderdeel besteld voor de Boxster en had gevraagd voor thuislevering maar om de één of andere reden moest ik weg en heb dan gevraagd om op een afleveringpunt te leveren. Ik daar gaan vragen of er niets geleverd was. Mens niets gezien. Een paar dagen later vind ik aan de deur van de garage in de tuin een doorweekte doos met het onderdeel in. Was gelukkig maar een een “mud flap” maar vind ik toch ni kunnen. Dit is uiteraard niet de fout van hen maar van de transporteur. Best dus kort opvolgen!

Normaal gezien een dag of 3 4

Hun mailtje gestuurd en de eerste bestelling zou vandaag vertrekken en de tweede morgen.

vorige week stukken besteld, betaald met paypal en 3 dagen later geleverd.

zelf geen ervaring, maar van andere forummers vernomen dat normaal binnen de week geleverd wordt.
                          stuur hen gewoon een digitale duif om te horen hoe het zit.

11 reacties aan het bekijken - 1 tot 11 (van in totaal 11)
                        • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.