RSR SPA PREMIUM TRACKDAY 28/03/2015

Home Forum Porscheforum On Track Trackday Kalender RSR SPA PREMIUM TRACKDAY 28/03/2015

• Maker
    Discussie
  • De season-opener op 28 maart aan promotarief 595€ ipv 695€

Waarom RSR ?

7 uur open pitlane (geen sessies en bijhorende onderbrekingen), uitgebreide kalender, een héél professionele organisatie, een enorm respect tussen de deelnemers en een wagenpark om vingers en duimen bij af te likken…Kortom, de ideale omstandigheden om een dagje pure fun op circuit te kunnen beleven.

Inbegrepen:

Trackwalk als introductie en eerste guided laps met coaches (voor zij die dit willen)

Driver briefing verplicht voor nieuwkomers

7u open pitlane – maximale rijtijd per dag !

Kwalitatieve catering gedurende de gehele dag, lunch incl.

Optioneel:

– Extra Drivers incl. catering
    – Passagier incl. catering
    – Personal coaching per uur / halve dag / volledige dag
    – Racelogic VBOX Video & Data recording systeem
    – Private Pit Box (op basis beschikbaarheid, te bevestigen door ons bij reservatie)

voor info aangaande RSR en testimonials zie website rsrspa

PFB special-deal en meer info per PB

RSRSpalogo.png

15 reacties aan het bekijken - 16 tot 30 (van in totaal 34)
    • Laat maar weten wanneer je naar Zolder gaat. Als het in mijn agenda past kom ik af. Nog geen half uur rijden … :up:

0
      PDS

Super goed, mijn madam zal ook wel meegaan.

BCcars, moeten is afspreken voor Zolder …. Dikke fun en vlakbij huis.

Kan al niet wachten om nog is op circuit te gaan *luv

0

Viola we zijn al met drie man (allez 4 want die van ons gaat ook mee) … Tof … Zie er naar uit …

0

als jullie samen komen, Laat even weten hoe laat jullie komen en dan kan ik misschien een introductie met woordje uitleg voorzien. :drink: ( er wordt geen alcohol getolereerd voor rijders, snap niet dat dat op andere trackdays wordt toegestaan eerlijk gezegd)
            Open pitlane dus alles is toegankelijk.
            Grtn

Philip

0
            PDS

Ah Kenny wou u nog sms’en of je meeging :up:

:drink:

0

ik wil ook wel eens komen kijken en het rubber komen opsnuiven 😆

0
                PDS

Oke :up:

We spreken tegen dan nog wel af, of misschien als ik daarvoor nog in Zolder zou gaan rijden 😆

0

Jep PDS, ik ga ook kijken (tenzij echt rotweer)

0
                    PDS

Als er iemand wil afspreken daar, ik ga wel is kijken denk ik :drink:

0

Bruno, ik kon het zelf niet beter aankondigen…. 😉

Nochtans niet afgesproken…. Maar laat dat nu net het het specifieke forum-aanbod zijn :applaus:

Een uur pro-instructeur twv 125€ gratis inbegrepen bij elke boeking via RPM-Consult indien vermelding van je forumnaam bij boeking, of hier via PB kan ook uiteraard.

Boekingformulier staat eerstdaags online.

Daarnaast is er s’morgens een trackwalk en guided laps voorzien voor de nieuwkomers en een verplichte briefing uiteraard. Je kan ook een instructeur boeken voor halve of hele dag, en dan zijn er nog de collega’s die altijd wel te vinden zijn voor een discussie over rijlijnen, rempunten enz enz …. Mogelijkheden genoeg om het meest cruciale deel van the package onder handen te nemen…the driver !

No excuses….

image_2015-02-12.jpg

Maar dan met helm, in een veilige omgeving en zonder flikken to spoil the fun :relaxman:

0

[quote=”Ghost” post=197463][quote=”pvdw” post=197437]
                          Regels zijn simpel traagste man houd zijn rijlijn, snellere past zich aan. [/quote]

Laat nu net dat mijn grootste probleem zijn op eender welk circuit.
                          De juiste rijlijn vinden en houden 😳
                          Ik heb al wel enkele uren rond gereden op zolder en nog steeds wellicht niet altijd op de juiste lijn.
                          Mij stoort het niet, ik rij voor mijn plezier en niet voor tijden.
                          Echter gebeurt het dan wel dat ik soms ergens rij waar andere mij niet verwachten 😳 :oops:[/quote]

Naar de trackday komen en een instructeur inhuren imo
                          1sessie ‘s morgens en evt 1 in de namiddag om de fouten eruit te filteren en meer moet dat zeker niet zijn
                          Je zal meer vertrouwen hebben en de juiste(veilige) lijnen rijden waardoor je meer fun zal hebben

0

Ik geloof je wel pvdw, maar ben nogal voorzichtig van nature. Dus ik kom graag eerst eens langs de zijlijn snuffelen zodat ik het met mijn eigen ogen kan zien.

0

[quote=”pvdw” post=197437]
                              Regels zijn simpel traagste man houd zijn rijlijn, snellere past zich aan. [/quote]

Laat nu net dat mijn grootste probleem zijn op eender welk circuit.
                              De juiste rijlijn vinden en houden 😳
                              Ik heb al wel enkele uren rond gereden op zolder en nog steeds wellicht niet altijd op de juiste lijn.
                              Mij stoort het niet, ik rij voor mijn plezier en niet voor tijden.
                              Echter gebeurt het dan wel dat ik soms ergens rij waar andere mij niet verwachten 😳 😳

0

Bcc, in alle eerlijkheid, bezorgdheid is onterecht. Nog geen enkel incident met twee wagens tegengekomen op 20 trackdays met RSR. en als er cowboys tussen zitten, 1 waarschuwing, tweede keer zwarte vlag en gedaan. Ze hebben vorig jaar zo een groep van 6 man eraf gehaald en blacklisted…. Komen er nooit meer in..
                                Regels zijn simpel traagste man houd zijn rijlijn, snellere past zich aan. Respect tussen deelnemers en wagenpark is zeer groot.

Nog geen (bekende) forummers ingeschreven, wel 2 andere porschisten die ook voor het eerst meegaan.

Niet twijfelen Bruno, je weet dat het alleen nog meer zal gaan kriebelen 🙂

0

Als het geen rotweer is kom ik zeker kijken. Wil eens eerst komen zien hoe “gevaarlijk” daar gereden wordt.
                                  Als ik me niet vergis is het straatwagens en racewagens op slicks door elkaar, plus overtake left, right and under braking …

0
                                15 reacties aan het bekijken - 16 tot 30 (van in totaal 34)
                                • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.