Rufie en een elfje

Home Forum Porscheforum Fotoboek Porsche algemene Foto’s Rufie en een elfje

• Maker
    Discussie
  • Hello,

na 7 jaar 968 rijden begon het serieus te kriebelen om eens een 911 te proberen. Het werd een boeiende zoektocht. De focus was nogal ruim. Aanvankelijk was er belangstelling voor een 993, 964 of een 3.2.
    Iedere generatie heeft zijn charme. Ik wou vooral een model met weinig kilometers en liefst ook niet te exclusief, want dan ben ik teveel bezig met de restwaarde dat ik er niet meer durf mee rijden.

Toevallig kwam ik te horen van een forumlid dat zijn 996 in de aanbieding stond. Dezelfde dag ben ik nog gaan kijken. Ik weet dat hij dezelfde passie en liefde voor Porsches heeft. De wagen is in zo een zuivere en mooie staat, leuke opties erop. Het was liefde op het eerste zicht en ik heb toegehapt. De sound van de originele Porsche sportuitlaat is zo verslavend. Iedere meter rijden klinkt als muziek in de oren en is puur genot.

Gisteren was de grote dag en zijn we het elfje gaan halen. Wat een emotie. Een jongensdroom die uitkomt. Ik loop al twee dagen met een permagrin, een glimlach van hier tot in Tokyo.
    Voor de eerste keer dat ik de radio aansteek, klinkt er Insomnia van Faithless door de boxen, wat een onvergetelijk moment.

Nu heel voorzichtig doen, het elfje wat leren kennen en gewoon genieten.

Enkele foto’s :

15 reacties aan het bekijken - 1 tot 15 (van in totaal 42)
    • [quote=”Mushroom” post=111580]De mijne staat momenteel zoals die van Hank Moody in Californication 😕

Alleen is die plexi van die 996 koplampen niet zo makkelijk te breken als de glazen bij een 964 :o[/quote]

Only in the movies hé. Moet in de states maar eens met een kapot pinkerglaasje rond rijden…

[quote=”RODONDO” post=111520]Rampkleur nr. 1 BMW “Carbonschwarz”. Bijna niet te doen ![/quote]
        Rodondo tegen wie zeg je het . 😥 😥 😉

De mijne staat momenteel zoals die van Hank Moody in Californication 😕

Alleen is die plexi van die 996 koplampen niet zo makkelijk te breken als de glazen bij een 964 😮

Heb ik nu op mijn BMW super kleur.
            Is alweer 2 maand geleden dat ie gewassen is :happy:
            Als het regelmatig regent blijft ie precies proper tot ge hem begint te wassen 😯

De volgende “Space Grau”, goe weten ! 👿

Vrouwke haar dd is in het Alpina Schwarz II, GEEN metallic, heel mooi maar een ramp om proper te houden. Zilver metallic is een zalige kleur, zie je soms pas dat hij vuil is als je hem begint te kuisen…

[quote=”RODONDO” post=111520]Rampkleur nr. 1 BMW “Carbonschwarz”. Bijna niet te doen ![/quote]

ow yeah! 2 carbon zwarte BMW’s gehad na elkaar, 1 x e46 M3 en een e90 320d limited edtion sport!

SUPERKLEUR ! Maar je moet het wel onderhouden :mrgreen:

Onze DD’s zijn eveneens 2 zwarte beamers…
                    Alles zie je daar op. 😥

Rampkleur nr. 1 BMW “Carbonschwarz”. Bijna niet te doen !

dat zilver blijft ook een ‘gemakkelijke’kleur wat vuil zien betreft! Met mijn zilveren daily en 996TT zag je amper vuil, met mijn donkergrijze, bijna zwarte Q7 nu daarentegen… 😕

:applaus: mooi !

B.t.w: het geluid van uw PSE is dat idem aan de RSR (Carnewal) ?

Rufie, sjieken bak. Proficiat !
                            En de mooiste kleur die je kon kiezen :mrgreen:

Proficiat Alain!
                              Prachtige kleur, echte klassieke Porsche kleur dat Artic zilver

Nog eens merci voor de geestige reacties

@kleinekastenteufel
                                : jaja, madame rufie is ook heel tevreden met de keuze. Wees gerust, denk dat we nu nog meer glunderen. Good Times are here to stay…aus Prinzip 🙂

@KDC
                                : yep, klopt dat je de 911 gezien hebt bij de Targa Passagio. Het geluid van die PSE is verslavend. Meer moet dat niet zijn.

Had eigenlijk nooit gedacht dat ik een zilveren zou kopen, maar als ik het nu zo bekijk, vind ik het een typisch Porsche kleur. Oerklassiek, maar tijdloos. Vooral ook de staat van de auto primeerde boven de kleur.

Spijtig dat het nu winter wordt, niet veel zin om in slecht weer en zout te rijden.

Greets,
                                Rufie.

[quote=”Funny” post=111183]Alain proficiat ,ziet er een mooie wagen uit .
                                  Ik ga me inhouden en zwarte pijl niet quoten of ik krijg hier wat op mijn dak . 😥 graptje 😉
                                  Mooie foto’s ,de golf in Latem en de dreef aan Ooidonk .[/quote]

je hebt echt een heel goede keuze gemaakt,uw smaak en goesting zitten goed,prachtig kleur trouwens,na lang wikken en wegen is het toch de juist keuze :drink:

15 reacties aan het bekijken - 1 tot 15 (van in totaal 42)
                                • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.