- Dit onderwerp bevat 42 reacties, 32 deelnemers, en is laatst geüpdatet op 12 jaren geleden door .
-
Discussie
-
2 november 2012 om 19:15
Hello,
na 7 jaar 968 rijden begon het serieus te kriebelen om eens een 911 te proberen. Het werd een boeiende zoektocht. De focus was nogal ruim. Aanvankelijk was er belangstelling voor een 993, 964 of een 3.2.
Iedere generatie heeft zijn charme. Ik wou vooral een model met weinig kilometers en liefst ook niet te exclusief, want dan ben ik teveel bezig met de restwaarde dat ik er niet meer durf mee rijden.Toevallig kwam ik te horen van een forumlid dat zijn 996 in de aanbieding stond. Dezelfde dag ben ik nog gaan kijken. Ik weet dat hij dezelfde passie en liefde voor Porsches heeft. De wagen is in zo een zuivere en mooie staat, leuke opties erop. Het was liefde op het eerste zicht en ik heb toegehapt. De sound van de originele Porsche sportuitlaat is zo verslavend. Iedere meter rijden klinkt als muziek in de oren en is puur genot.
Gisteren was de grote dag en zijn we het elfje gaan halen. Wat een emotie. Een jongensdroom die uitkomt. Ik loop al twee dagen met een permagrin, een glimlach van hier tot in Tokyo.
Voor de eerste keer dat ik de radio aansteek, klinkt er Insomnia van Faithless door de boxen, wat een onvergetelijk moment.Nu heel voorzichtig doen, het elfje wat leren kennen en gewoon genieten.
Enkele foto’s :
- Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.