- Dit onderwerp bevat 16 reacties, 4 deelnemers, en is laatst geüpdatet op 5 jaren, 9 maanden geleden door .
-
Discussie
-
19 juli 2019 om 02:34
Ooit zei me iemand, dat je met een oldtimer wel altijd ergens een probleem(pje) hebt… straks moet ik hem nog geloven….:respect2:
Vandaag nieuw probleempje ontdekt.
Tijdens de voorbereiding voor een uitstapje, wil ik mijn elektrische raam openen. Ik hoor de motor van de raamopener draaien, maar het glas beweegt niet mee…:bounce:
Manueel even geholpen en ruit blijkt niet meer vast te zitten aan het mechanisme… ik kan de ruit gewoon naar beneden en naar boven heffen… zonder de minste weerstand (gelukkig spannen de rubbers nog een beetje om te verhinderen dat het glas in de deur valt.Omgekeerd als ik het mechanisme bedien met de schakelaars, hoor ik de motor draaien… zowel ‘op’ als ‘neer’, maar het glas wordt niet mee genomen.
Is dit een vaak voorkomend probleem?
Wat is de meest voor de hand liggende reden?
Als het in de planning past ga ik komend weekend de deurbekleding demonteren om eens binnen in de deur te kunnen kijken…
Iemand tips?Uiteraard is de rit niet doorgegaan, ergens parkeren met een open ruit is een beetje een uitnodiging hé….:oops:
Ter info, 911 3.2 1987 Coupé, elektrische ruiten, geen centrale vergrendeling.
Bedankt voor de tips!:up:
Groetjes,
Bollocks
- Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.