scheur in darm voor het water

Home Forum Porscheforum Technisch Watergekoelde Porsches 944 scheur in darm voor het water

• Maker
    Discussie
  • hey,

Heb sinds daarnet een scheur in de darm die van de radiator (denk ik) loopt. Het is in men 944 type2 en het is als je ervoor staat aan je linkerkant onder het vatje voor de stuurbekrachtiging olie. Enig idee waar ik zo een darm kan vinden? Het is echt wel redelijk serieus .. al het water dat er in gaat komt er direct weer langs daar uit.

mvg,
    Daan

4 reacties aan het bekijken - 1 tot 4 (van in totaal 4)
    • Te vroeg gejuiched precies … kom op het werk aan en al het water er onderuit. Dus zou zo snel mogelijk een nieuwe darm moeten hebben. Kan me inbeelden dat dit via Porsche zelf heel traag gaat. Vorige keer 3 weken moeten wachten op remschoenen :/

Heb hem vandaag proberen te fixen door gebruik te maken van vulkaniserende tape of hoe het ook noemt 🙂 Het blijkt gewerkt te hebben. Nu kan ik dus op mijn gemak een nieuw stuk bestellen. Maar waar kan ik dit dan het beste doen als ik een nieuw bij Porsche wil bestellen. Moet ik dit dan bij Verellen ofzo bestellen?

Zou dat nieuw bestellen bij Porsche, onderdeel met slijtage, versterft door tijd en temperatuur wisselingen.

hallo,
            misschien bij fg porsche.Anders wil ik eens kijken of ik die darm kan krijgen bij ons op het werk,stuur de juiste gegevens eens door,dan zien we wel.groeten franky[quote=”so0ly”:1u30toz7]hey,

Heb sinds daarnet een scheur in de darm die van de radiator (denk ik) loopt. Het is in men 944 type2 en het is als je ervoor staat aan je linkerkant onder het vatje voor de stuurbekrachtiging olie. Enig idee waar ik zo een darm kan vinden? Het is echt wel redelijk serieus .. al het water dat er in gaat komt er direct weer langs daar uit.

mvg,
            Daan[/quote]

4 reacties aan het bekijken - 1 tot 4 (van in totaal 4)
          • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.