Seizoensstart : PORSCHE-bijeenkomst met Lenterit op zondag 26 maart 2017

Home Forum Porsche Uitstappen Seizoensstart : PORSCHE-bijeenkomst met Lenterit op zondag 26 maart 2017

• Maker
    Discussie
  • Beste PFB-leden ,

In navolging van de Lenterit 2016 te Alken, zijn jullie allen uitgenodigd op een volgende seizoensstart te Alken ,
    al dan niet gecombineerd met een RIT met roadbook doorheen de streek.

– WAAR : Samenkomst op het Tenniscentrum Alken , Langveldstraat 4 te 3570 Alken vanaf 12u.

– WANNEER : Zondag 26 maart 2017 vanaf 12u.

– CONCEPT : – Meet & greet tussen 12u en 14u30 op de voorbehouden parking aan het tenniscentrum
    – Gereserveerd overdekt en verwarmd terras
    – START van de rondrit om 14u30 , vrij vertrek, al dan niet in groep.
    – Rit met roadbook van ongeveer 100 km en een duurtijd van +-2u30
    – Tussenstop bij CARCAVE te Hasselt
    – EINDE van de rondrit terug aan de startlocatie , Tenniscentrum Alken.
    – Gereserveerde binnenruimte om nog even na te praten met een drankje erbij.
    Samen de dag afsluiten met een deelname aan een PASTABUFFET à VOLONTE.

– INSCHRIJVING : 10 Euro per deelnemende voertuig aan de rondrit met roadbook. (ter plaatse te betalen)

– PRAKTISCH : – Op de startlocatie hebben we een gereserveerde én bewaakte parking voor + 100 wagens.
    – Mogelijkheid om samen iets te drinken en wat bij te praten voor het vertrek van de rit.
    – Een drankje wordt voorzien aan tussenstop bij CARCAVE waar Roel en Werner ons laten
    genieten van enkele van hun exclusieve young- en oldtimers. Een zaak boordevol passie !
    Mogelijkheid om samen de dag af te sluiten door deel te nemen aan een pastabuffet :
    ( Lasagna – Penne met kip – Vegetarische pasta’s – Pasta met spek & tomaat)

Inschrijving pastabuffet door storten van 20€/persoon 
    op rek. nr. BE04 7350 4516 7531  BIC-code : KREDBEBB naam : Geert Trippas

met vermelding van nickname en namen van de deelnemende personen.

[b][u][u]Beschouw het geheel als een uitgebreide ‘cars & coffee-meeting’.
    Samen even bijpraten en onze passie delen. [/u][/u][/b]

TEASER Lenterit 2016

Hopend jullie allen te mogen ontvangen in Alken,

Geert, Hilde & Xander.

15 reacties aan het bekijken - 1 tot 15 (van in totaal 122)
    • Vele malen dank voor de mooie woorden. :respect2:

Het was zondag ook voor ons een echte topdag :first: We hebben er echt van genoten !

De weersomstandigheden waren super.
      De opkomst was super.
      Er zijn geen ongevallen gebeurd.
      En iedereen heeft zich goed geamuseerd. :up: :up: :up:

Tijdens de voorbereidingen hebben we hulp gehad van vrienden waar nodig. :applaus:
      Speciale dank aan Ronnie , Kris en anderen om ons te helpen op de dag zelf om alles in goede banen te leiden. :respect2:

Als de foto’s en het filmpje klaar zijn zullen we deze hier snel plaatsen. :salut:

Nogmaals proficiat aan Hilde en Geert voor een fantastische organisatie. We waren er bij en zullen er volgende keer opnieuw bij zijn!

Geen probleem zuff.driver . Het plezier was/is wederzijds
          Ron

Heel mooie rit ,ik wist nie dat het in onze streek zo mooi was . Limburg en Porsche das 2 handen op eene buik, bedankt Geert en co. Gr . Marc

Bwaah ik zit hier op een terras in de zon in Santiago jaloers te wezen op jullie. Dikke proficiat aan de organisatoren … ik lees dat iedereen er weeral plezier heeft aan gehad!!!!! Ook bedankt voor de foto,s … alhoewel, het zijn er wat weinig :happy:

Super leuke openingsrit…goed gedaan Geert :happydance:

bedankt, Hilde en geert. Jullie hebben ons een heel toffe namiddag bezorgd ! 🙂

Super gedaan Geert en Hilde :respekt: :first: :first: :first:
                    Top organisatie, leuke rit, leuke stop, … kortom perfect.

Ronnie bedankt voor de copiloot stoel in de bezemwagen :drink:

Beste Geert,
                      Verleden jaar reed ik op de laatste seconde de lenterit mee omdat ik toevallig passeerde.
                      Dit jaar kwam ik langs om eens te kijken (veel te kort…) omdat ik via FB een bericht kreeg.
                      Volgende keer zal ik er zeker bij zijn, van het begin tot het einde. Dit ga ik niet meer zomaar laten voorbij gaan! Ik genoot van de sfeer en de ambiance. Natuurlijk ook van het aanbod van wagens.
                      Proficiat met het initiatief en de organisatie.
                      Ik leerde enkele nieuwe liefhebbers van het merk kennen en ik vond het erg aangenaam. Bedankt.
                      Groeten,
                      Filip.

Attachments:
                      • 20170326_135413.jpg

[hide]TOTMBO van Rollie is geopereerd aan haar linkeroog, daardoor geen dieptezicht op het bolleke pijl gebeuren. Cut the man some slack.[/hide]

no comment,anders krijg ik ruzie met mijn co driver… :music:

Hey Geert Hilde en Sander , ben vandaag wat loom uit m’n bed gekropen :sleep: Het was gisteren weer een hoogdag voor de (porsche)autoliefhebbers . Ondanks dat ge de laatste dagen allen wat ziekskes waart is het gisteren weer een topevenement geweest . CHAPEAU . Ook zou ik de mensen willen vermelden/bedanken die ook hun steentje hebben bii gedragen . Zoals de nooit aflatende Luc van Neerpelt , de mannen die hun prachtige bolides aan de toegang tot het cafeteria gestalt hadden , de eigenaar van de tennis die ons hartelijk ontvangen heeft in zijn etabelisement , CareCave waar we onze ogen uitgekeken hebben .Tot slot , als ” bezemwagen” heb ik maar één verloren schaapje moeten redden : Rolly , maar dat hii effe verloren reed zal wel komen doordat hii met zijne splinternieuwe mooie Bolide onderweg was .
                            Ron

Hey Geert&Co, mooie dag en fijne organisatie!!! Eerste deelname maar zeker niet de laatste.Carcave was een mooie tussenstop. Na een lange winter weer enkele bekende gezichten gezien en fijne nieuwkomers, grts floere.

Gefeliciteerd organisatie !!

Spijtig dat ik de rit zelf niet heb kunnen meemaken, maar het was zeker de moeite waard om even vanuit Antwerpen te komen kijken.

:respect2: :applaus: :up:

Prachtig intiatief dat op 1 jaar tijd is uitgegroeid tot een echt event. Mijn kinderen hebben maar liefst 68 Porsches geteld en dan hebben ze ze nog niet allemaal geteld. Haast niet te geloven dat dit door slechts 2 mensen (Hilde & Geert) gedragen wordt. :respekt: :respect2:
                                  Ik hoop dat er een vervolg komt en ik dan wel zal kunnen deelnemen aan de rit.
                                  Zorg dan wel voor enkele bijkomende vrijwilligers die een handje kunnen toesteken zodat jullie ook wat meer kunnen genieten! :hail:

15 reacties aan het bekijken - 1 tot 15 (van in totaal 122)
                                • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.