Seizoensstart : PORSCHE-bijeenkomst met Lenterit op zondag 26 maart 2017

Home Forum Porsche Uitstappen Seizoensstart : PORSCHE-bijeenkomst met Lenterit op zondag 26 maart 2017

• Maker
    Discussie

• Geert Trippas
    Deelnemer

Beste PFB-leden ,

In navolging van de Lenterit 2016 te Alken, zijn jullie allen uitgenodigd op een volgende seizoensstart te Alken ,
      al dan niet gecombineerd met een RIT met roadbook doorheen de streek.

– WAAR : Samenkomst op het Tenniscentrum Alken , Langveldstraat 4 te 3570 Alken vanaf 12u.

– WANNEER : Zondag 26 maart 2017 vanaf 12u.

– CONCEPT : – Meet & greet tussen 12u en 14u30 op de voorbehouden parking aan het tenniscentrum
      – Gereserveerd overdekt en verwarmd terras
      – START van de rondrit om 14u30 , vrij vertrek, al dan niet in groep.
      – Rit met roadbook van ongeveer 100 km en een duurtijd van +-2u30
      – Tussenstop bij CARCAVE te Hasselt
      – EINDE van de rondrit terug aan de startlocatie , Tenniscentrum Alken.
      – Gereserveerde binnenruimte om nog even na te praten met een drankje erbij.
      Samen de dag afsluiten met een deelname aan een PASTABUFFET à VOLONTE.

– INSCHRIJVING : 10 Euro per deelnemende voertuig aan de rondrit met roadbook. (ter plaatse te betalen)

– PRAKTISCH : – Op de startlocatie hebben we een gereserveerde én bewaakte parking voor + 100 wagens.
      – Mogelijkheid om samen iets te drinken en wat bij te praten voor het vertrek van de rit.
      – Een drankje wordt voorzien aan tussenstop bij CARCAVE waar Roel en Werner ons laten
      genieten van enkele van hun exclusieve young- en oldtimers. Een zaak boordevol passie !
      Mogelijkheid om samen de dag af te sluiten door deel te nemen aan een pastabuffet :
      ( Lasagna – Penne met kip – Vegetarische pasta’s – Pasta met spek & tomaat)

Inschrijving pastabuffet door storten van 20€/persoon 
      op rek. nr. BE04 7350 4516 7531  BIC-code : KREDBEBB naam : Geert Trippas

met vermelding van nickname en namen van de deelnemende personen.

[b][u][u]Beschouw het geheel als een uitgebreide ‘cars & coffee-meeting’.
      Samen even bijpraten en onze passie delen. [/u][/u][/b]

TEASER Lenterit 2016

Hopend jullie allen te mogen ontvangen in Alken,

Geert, Hilde & Xander.

15 reacties aan het bekijken - 91 tot 105 (van in totaal 122)
      • je vergist je
        je bedoelt met de 991 hoop ik

we zijn van de partij, met misses in de Macan…
          Kijk uit naar het wederzien van de vele porsche-vrienden :happydance:

Volgens de misses komen we ook af. Al dan niet met een Porsche.
            Voor het eten gaan we zo goed als zeker moeten passen….

XXX

Pasta voor twee overgeschreven :lekker:

We zullen er ook graag bij zijn Geert.
                Mooi initiatief trouwens !!!

Hallo Geert

Dit jaar zet ik het mijn mijn agenda ; ik kom af , zonder Porsche weliswaar.

Zijn er personen die komen zonder bijrijder , wil ik graag meerijden als dat zou kunnen; heb ervaring in bolletje-pijl lezen 😀

@ deepee : ik zie dat je dubbel geboekt ben die dag ; dat kunnen we vrij eenvoudig oplossen.
                  Ik kan me verkleden dat ik een beetje op jou lijk , en met jouw mooie 928 de rit doen …. het is een pracht idee 😀 :music: :music:

groeten Paul

normaal ook aanwezig met onze 944

Zullen er ook bij zijn.
                      Te lang geleden dat ik nog wat porschevrienden heb gezien.

@ Triumph1 : Het betreft inderdaad Alken te Limburg, België.

Zeer vlot bereikbaar op slechts een 3-tal minuutjes verwijderd van de IKEA te Hasselt, autostrade E313 afrit Hasselt-Zuid , N80 richting Sint-Truiden.

@ Erwin, bollocks : spijtig dat jullie niet kunnen. Volgende bijeenkomst misschien wel …

@ Rene, Bert, Floere, ea. : :up:

Is het ALKEN in BELGIE?

Geert, kga me ook inschrijven! Overschrijving volgt komende dagen! Thanks alvast en tot dan!

eindelijk een datum waar ik niet moet op werken, staat genoteerd in de agenda!!!
                              floere

Wij zullen er dan toch niet kunnen bij zijn. In volle voorbereiding op de Ronde Van Vlaanderen Cyclo die de week erop plaatsgrijpt, rijd ik op 26-3 de Cancelara Classic (zowat de E3 Harelbeke voor Cyclo). RVV zelf passeert trouwens effenaf voorbij mijn deur. 4de deelname voormij. Geen sportauto zonder sportman achter het stuur hee mannekens!

ik niet…. speeltje nog niet klaar…. maar dat is inmiddels geen nieuws meer…. 🙄

26 maart sta ik hele dag op De Dag van de Motorrijder, werken aan de veiligheid van anderen ….

Geniet van de rit en keep it safe!

geert,

we zullen er ook graag bij zijn.

15 reacties aan het bekijken - 91 tot 105 (van in totaal 122)
                                  • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.