Set originele Porsche Exclusive Design velgen voor 992 – in nieuwstaat

Home Forum Porsche Marktplaats Porsche Te Koop Set originele Porsche Exclusive Design velgen voor 992 – in nieuwstaat

• Maker
    Discussie
  • Set van 4 originele Porsche Carrera Exclusive Design velgen voor 992
    in nieuwstaat, zonder gebruikssporen, wegens dubbel gebruik, ideaal voor montage van winterbanden (weinig onderhoud).
    Gesmede lichtmetalen wielen, eendelig met 5-spaaks design. In platinazilver gespoten, met glansgedraaid voorvlak en glansgedraaide rand rondom.
    (vooraan 20″, achteraan 21″)
    Vooras: 8,5 J x 20 ET 53 
    Achteras: 11,5 J x 21 ET 67
    Mogen weg voor 3900 euro (nieuwprijs: 7442)
    (voor alle duidelijkheid: zonder banden)
    [confidential]tel. 0496 15 72 05
    ducdirk@gmail.com[/confidential]

4 reacties aan het bekijken - 1 tot 4 (van in totaal 4)
    • No problem hoor Deepee !

[quote=”ZUFF-65″ post=284707″]… ruil de 991.2 targa om tegen een 992.1 targa:    (zelfs de kencijfers blijven hetzelfde 
         [/quote]
        Eerlijk gezegd vind ik de F een leukere daily dan de targa. De 991.2 is veel bruter en nodigt uit tot rijbewijsgevaarlijkesnelheden. Bovendien vind ik persoonlijk de kont van de 92 geen verbetering tov de 91.2; dus dat gaat hem zeker niet worden Paul.

[quote=”DeePee” post=284693″]damned, door hun verschillende omtrek voor en achter niet bruikbaar op een 991.2 4wd; anders had ik ze gewild
          DE  oplossing is nochthans poepsimpel :   ruil de 991.2 targa om tegen een 992.1 targa:    (zelfs de kencijfers blijven hetzelfde 

damned, door hun verschillende omtrek voor en achter niet bruikbaar op een 991.2 4wd; anders had ik ze gewild

4 reacties aan het bekijken - 1 tot 4 (van in totaal 4)
          • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.