Set velgen/winterbanden Porsche Boxster, Cayman ..

Home Forum Porsche Marktplaats Porsche Te Koop Set velgen/winterbanden Porsche Boxster, Cayman ..

• Maker
    Discussie
  • Set van 4 originele Porsche aluvelgen 17″, met Porsche centercaps en Porsche-approved (N2) winterbanden in perfecte staat, nauwelijks gebruikt, met zeer goede profieldiepte.
    Perfect geschikt voor Porsche Boxster/Cayman 987 enz.
    (Wegens overstap naar Boxster 981)
    Merk: Continental Wintercontact TS810S N2 Radial Tubeless
    Afmetingen:
    235/50 R17 achteraan en 205/55 R17 vooraan

Hiermee ga je veilig en met een gerust gemoed de herfst en de winter toegemoet !

12 reacties aan het bekijken - 1 tot 12 (van in totaal 12)
    • ik heb nooit beweerd dat er iets mis is met de velgen en evenmin dat de prijs niet correct zou zijn in evenredigheid met de nieuwstaat van de set.
      louter dat wegens matige interesse in 17 inch velgen voor de 987 modellen je aan de vraagprijs lang zal moeten wachten op een geïnteresseerde koper. op de duitse iebeey doet een dergelijk setje max 800 euro. dat en niks meer wilde ik maar vertellen. uiteindelijk beslis je zelf wat je ermee doet.

suc6 met de verkoop, eerlijke prijs :up:

@StijnG Dat zijn deze velgen ook , Zo goed als nieuw !

Als de set eruit ziet als de zomervelgen op de 987 die ik van Dirk kocht, dan kan ik je beamen dat deze velgen er als nieuw zullen uitzien!
            Ik vind de prijs van 1000 euro dan eerlijk gezegd ook correct voor een mooie 17″ velg met een kwalitatieve band van Continental.

[quote=”deepee” post=181278]17-inchers zijn niet erg in trek voor de 987 modellen. als je er snel vanaf wil, al dan niet via PFB, dan vrees ik dat de vraagprijs aan de hoge kant zit. ik heb zelf geen belang noch interesse want heb al een identiek stel voor mijn 986 en het staat haar :up: )[/quote]

Prijs is wel degelijk correct m.i., gezien de werkelijk onberispelijke staat van zowel de velgen als de banden !

17″ is wel degelijk interessant als velg voor winterbanden, want als je er dan een nieuw setje wil opleggen, betaal je een stuk minder + qua weglegging zijn die héél goed in de winter !

[quote=”911_NL” post=181102]Wat is de profiel-diepte en productie-datum van de banden?[/quote]

Profieldiepte is ruim 5 mm,
                Vooraan: DOT 4410
                Achteraan: DOT 4509

17-inchers zijn niet erg in trek voor de 987 modellen. als je er snel vanaf wil, al dan niet via PFB, dan vrees ik dat de vraagprijs aan de hoge kant zit. ik heb zelf geen belang noch interesse want heb al een identiek stel voor mijn 986 en het staat haar :up: )

Je hebt de zgn. DOT-code nodig:

Verwijst naar een week in een productiejaar.
                    In het voorbeeld hierboven de 42ste week van 2002.

[quote=”911_NL” post=181102]Wat is de profiel-diepte en productie-datum van de banden?[/quote]

Profieldiepte zal ik vanavond eens meten, maar waar vind ik die productie-datum ???

[quote=”cabrio wim” post=181100]Succes met de verkoop, maar graag volgens de forumregels een vraagprijs vermelden. :idea:[/quote]

Vraagprijs is 1200 euro voor het complete setje, maar voor een forumlid doen we graag een extra efforke en mag het setje weg voor 1000 euro rond !
                        :driver:

Wat is de profiel-diepte en productie-datum van de banden?

Wim

Succes met de verkoop, maar graag volgens de forumregels een vraagprijs vermelden. 💡

12 reacties aan het bekijken - 1 tot 12 (van in totaal 12)
                          • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.