Sharkey is online

Home Forum Stel jezelf even voor ! Sharkey is online

• Maker
    Discussie
  • Hallo,

Het forum volg ik al een hele poos op de achtergrond, heb 3 weken geleden de stap gezet en een Porsche gekocht. Het is een 928 geworden van 1982. Hij wordt in orde gebracht op dit ogenblik. De foto’s volgen zo gauw de werkzaamheden afgerond zijn.

Mijn keuze is een eliminatie proces geworden tussen 928 en 944. Beiden hebben veel positieve aspecten, beide verschillen veel. Uiteindelijk is het de wagen geworden die de meeste vakjes vulde.

De 928 kan me bekoren omwille van het ruimtelijk gevoel, de aparte look en feel, V8.
    De 944 is compact, ziet er top uit en komt zeer goed vooruit.

Ik wil enthousiastelingen van andere modellen niet voor het hoofd stoten, Porsche heeft heel wat moois voortgebracht.

:respekt: Voor de bijdrages van de leden en het werk van de moderatoren!
    Het is hartverwarmend te zien dat mensen zich inzetten voor een hobby en bereid zijn een bijdrage te leveren zonder een onmiddellijke return te verwachten. Ik ben onder de indruk van de kennis van de leden.

Cheers, Sharkey.

15 reacties aan het bekijken - 1 tot 15 (van in totaal 18)
    • nice car… :up:

Bedankt aan allen voor de reacties.

@Drip
        , ik heb een sterk vermoeden dat jij de wagen wel eens zou kunnen gezien hebben. Donker grijze metaalkleur, camel kleurig pacha interieur, open dak and handgeschakeld.

Attachments:
        • $_20.jpg
        • IMG_0210.JPG
        • IMG_0211.JPG
        XXX

Welkom met uw 928, ik wou zeggen mooie maar heb nog geen foto’s gezien… :think:

Welkom en proficiat! :up:

Welkom , een 928 wil ik ook nog in mijn garage . Prachtige wagens :respect2: :respect2:

Welkom. Hoewel er geen 928 in mijn stal staat is het geen geheim dat ik een boontje heb voor dit model !

Welkom hier! :salut:

Welkom, en succes met de werkzaamheden.
                    Zoveel keuze zoveel smaken, je gaat je de keuze voor een 928 zeker niet beklagen, is sublieme vierwieler :first:

Welkom! en geniet vooral van het nieuwe speeltje!

Bedankt voor het hartelijke welkom.

Welkom Sharkey en veel veilige km …

Welkom, weer een 928 er bij, dat begint hier op Shark Week op Discovery Channel te lijken 🙂

100_0834.jpg

Welkom op het forum zou ik zeggen… :popcorn:

Welkom
                                Hoe meer transaxle liefhebbers hoe beter :first:

Ps: fotos mogen nu al hoor

Welkom en goed gekozen naam!
                                  De 928 zit hier stevig in de lift op het forum.
                                  Veel plezier ermee!

15 reacties aan het bekijken - 1 tot 15 (van in totaal 18)
                                • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.