- Dit onderwerp bevat 18 reacties, 16 deelnemers, en is laatst geüpdatet op 7 jaren, 5 maanden geleden door .
-
Discussie
-
17 augustus 2017 om 17:58
Hallo,
Het forum volg ik al een hele poos op de achtergrond, heb 3 weken geleden de stap gezet en een Porsche gekocht. Het is een 928 geworden van 1982. Hij wordt in orde gebracht op dit ogenblik. De foto’s volgen zo gauw de werkzaamheden afgerond zijn.
Mijn keuze is een eliminatie proces geworden tussen 928 en 944. Beiden hebben veel positieve aspecten, beide verschillen veel. Uiteindelijk is het de wagen geworden die de meeste vakjes vulde.
De 928 kan me bekoren omwille van het ruimtelijk gevoel, de aparte look en feel, V8.
De 944 is compact, ziet er top uit en komt zeer goed vooruit.Ik wil enthousiastelingen van andere modellen niet voor het hoofd stoten, Porsche heeft heel wat moois voortgebracht.
:respekt: Voor de bijdrages van de leden en het werk van de moderatoren!
Het is hartverwarmend te zien dat mensen zich inzetten voor een hobby en bereid zijn een bijdrage te leveren zonder een onmiddellijke return te verwachten. Ik ben onder de indruk van de kennis van de leden.Cheers, Sharkey.
- Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.