Home › Forum › Porscheforum Technisch › Luchtgekoelde Porsches › 911 › Singer
- Dit onderwerp bevat 48 reacties, 17 deelnemers, en is laatst geüpdatet op 6 jaren, 4 maanden geleden door deepee.
-
MakerDiscussie
-
28 februari 2016 om 15:16
Toen mijn vrouw gisteren vroeg welke auto ik wou als zij Euromillions zou winnen zei ik, “Doe mij maar als daily een BMW X5 M en als speeltje een 991 Targa GTS.
Vandaag echter mijn mening herzien en gekozen voor deze.
of deze
Men kan proberen wat men wil maar een Singer is de enige, echt geslaagde backdating Porsche
-
MakerDiscussie
-
//petrolicious.com/articles/first-look-the-latest-singer-modified-porsche-911-boasts-500hp-development-dream-team
Ik ken er allemaal niks van. Maar ik sluit me toch aan bij Vandamme. Dat is een pronkstuk voor in een vitrine te zetten. Als je daar mee gaat rijden gaat de waarde eraf en gaat het kapot gaan. Verder, hij klinkt wel lekker, maar het lijkt me geen 9k rpm op de filmpjes, klimt ook niet echt snappy in toeren precies. Ze kunnen er beter een gt3 blok in leggen denk ik. Maarja, dat stoeft niet aan de singer toog.
[quote=”vandamme” post=259273]Als ik Euromillions win koop ik me wel een 904 GTS, en dan lult niemand nog van Naaimachienes als ergens aankom. :ass:[/quote]
ja lap, ik heb al concurrentie KLIK
Ik vond mijn kennis zijn overpriced Gemballa stuk ook al redelijk een one off …maar ik snap je punt en je hebt zeker gelijk met die unieke stukken , dat zal moordend zijn op je bankrekening ….
alpina en amg en zo, dat zijn nog altijd min of meer beperkte serie versies.
Singers zijn één voor één een one off.T onderhoud kun je nog altijd zelf doen, maar bij echt gebruik slijten ook de dingen die uniek voor die auto zijn.. als die kapot gaan kom je vanzelf terug bij Singer terecht.
Verder , het zin on offs. Ze kunnen nu wel engine testing doen.
Het zal nooit de test regimes van pakweg Porsche evenaren.. Niemand koopt zoeen auto met het gedacht van er 100000 km op te zetten.Dan word je langzaam gek in je zetel denk ik bij het gedacht dat je er niet mee kunt rondbollen 😆 Vandamme je hebt gelijk denk ik dat reviseren van de motor weleens meerprijsje zal zijn, maar dan heb je er al goed mee gereden en genot van gehad ook dus dat compenseert dan hopelijk.. idd is een merk op de inpakdozen van stukken een verschil in kostprijs , maar niet noodzakelijk voor onderhoud van de motor als je logisch redeneert en zoals je al aangeeft in je antwoord bij filter en bougies….maar ik weet niet of je nu echt met een singer Porsche voor onderhoud expliciet bij hun moet zijn…kennis van mij ging met zijn Porsche Gemballa ook gewoon op onderhoud bij een garagist en reed daar ook niet voor naar Duitsland en die garagist vroeg nu ook geen hoger uurloon om er aan te werken….ikzelf deed mijn alpina indertijd ook naar gewone BMW garage en werd daar evengoed geholpen aan de normale prijs …basisprijs van beide waren ook hoger. Vooral die Gemballa dan waar ook alles aan verandert was…
volgens mij rijden ze niet met die dingen.
ze zetten ze in een fancy garage om mee op te scheppen.
En dan zetten ze het occasioneel eens op een truck richting een concourse of zo.Kheb nog nooit van mijn leven een foto gezien van een Singer in t wild.
Bij Delhaize of Wallmart of gewoon bij de naftepomp ergens toevallig.De dingen worden gemaakt als een soort sculpturen, op maat van de narcisist die het ding echt voor hem gemaakt wil zien, naar zijn wensen..
En er dan ‘s avonds bij gaat zitten bij de open haard van de al even custom garage met een glaasje port of zo.Het blijft bij dromen en theoretische overpeinzingen, want no way dat je zo’n Singer in België in het verkeer krijgt, zie andere topic over 944 met 968 motor :think: :think:
Ze zijn wel megacool en fantastische kunstwerkjes :lekker: :lekker: Dus speel op de lotto en zet er een in je living om naar te kijken :coolness:
Depreciatie zal een stuk hogere zijn per km dat je met die auto rijdt. verzamelaars hebben graag lage km stand.
en als die motor zoeen one off is, zal elke soort revisie of onderhoud gewoon rete duur zijn.Je kent wel de Porsche marge en bijhorende markup
Mann oliefilter vs Mann filter in PORSCHE doos
Bosch bougie vs Bosch Bougie in PORSCHE doosJe denkt toch niet dat Singer goedkoper zal zijn dan Porsche als hun basis prijs al zoveel hoger is?
Je kan natuurlijk ook zelf op je rug in de garage van je mcMansion gaan liggen, en de olie verversen, dat klopt.
Maar de unieke stukken die die auto vormen, daarvoor zul je gewoon je broek moeten afsteken en Singer bellen:
Die de klant uiteraard wel zullen van dienst zijn:Vandamme ,vertel mij eens effe hoe je aan een hogere verbruikskost komt…ben mee dat door de werken aan motor ,interieur en body de aankoopkosten idd wel een pak zal schillen ,maar voor de rest is het ook maar nen tuut met nen brombrom in …komaan verdikke verdelen die info… :happydance:
sarcasme werkt niet in droge tekst ..
Hoe kon ik nu weten dat je sarcasme gebruikte ipv gewoon niet kon volgen.[quote=”vandamme” post=259275]Idd, ik zie dagelijks die gast met zijn Singer aan de bakker en Delhaize zijn boodschappen doen
…
Said no-one ever :P[/quote]
Ben wel eens benieuwd naar die Belgische SInger, fotootje misschien? :coolness:
- Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.