daar is niets op te zien van de koppen.
Enkel maar dat ze er op de zijkant vierkantig uit zien, wat logisch is voor een 4 klepper
Maar alle vierkante 4 kleppers zijn altijd al watergekoeld geweest, wat ook logisch is omdat je met 4 kleppen ergens plek voor koel vinnen hebt in de kop. De hete uitlaat poorten zitten onderaan en in de weg.
Vandaar dus mijn stelling, dat het water gekoelde koppen moeten zijn, en ze enkel maar de cyllinders nog lucht koelen.
Zoals Porsche deed op de 935, de 962 en de 959..
die grote fan die ze er op hebben staan, is dan eigenlijk meer een gimmick dan iets anders.
De grootste hitte zit namelijk altijd al in de koppen ..
Maar singer roept dus luidop luchtgekoeld, en we doen iets wat Porsche nooit deed 500 pk !!
maar ze posten enkel foto’s van het geen ze willen dat je ziet.
Als ze de onderkant zouden tonen, zal denk ik blijken dat ze niks nieuws doen, en gewoon doen wat Porsche zelf ook al deed.. Koppen water koelen. En dat ze dan een 4 liter motor hebben met 493 pk
Wacht even.
GT3 RS 4.0 liter.. 368 kW (500 PS; 493 hp) at 8250 rpm and 460 N·m (339 lbf·ft) of torque at 5750 rpm
Over wat lullen ze dan nog? Dat ze enkel de cyllinders lucht koelen … als gimmick.
Veel hete lucht voor weinig echte innovatie dus..