Sleutels

• Maker
    Discussie
  • Waarschijnlijk zijn van mijn Targa de deursloten en het contactslot niet origineel 🙁
    Van het handschoenkastje en de koffer heb ik geen sleutel en ik vermoed dat deze nog wel origineel zijn.
    Zijn deze met het VIN-nr terug te vinden en zo ja hoe of waar?

8 reacties aan het bekijken - 1 tot 8 (van in totaal 8)
    • Zeg nooit zomaar “koffer” tegen een motorkap 💡 :salut:

Wim

Sleutel van je deuren kun je aanpassen op je contactslot.

En wel door middel van plaatjes te versteken is deurslot. 💡

Bedankt 😀

[quote=”Johan991″ post=219214]Waarschijnlijk zijn van mijn Targa de deursloten en het contactslot niet origineel 🙁
            Van het handschoenkastje en de koffer heb ik geen sleutel en ik vermoed dat deze nog wel origineel zijn.
            Zijn deze met het VIN-nr terug te vinden en zo ja hoe of waar?[/quote]

Gewoon even langs Porsche-centre gaan met de wagen of de papieren en bewijs dat je eigenaar bent en dan zullen ze deze op VIN voor je bestellen.

Neen, maar wel de trekknop 💡

slotkap.jpg

Nogmaals: ??
                De koffer heeft toch geen sleutelgat?

Koffer en handschoenkastje gaan wel open, bedoeling is om ze op een correcte wijze te kunnen afsluiten.

Koffer?
                    Als jouw 911 eentje is zoals op jouw profielfoto kan je altijd deze loper eens proberen:

Bij de mijne werkte dat toch :mrgreen:
                    Ik kon ‘m zelfs starten en de sleutel er gewoon terug uittrekken terwijl hij bleef draaien :first:

8 reacties aan het bekijken - 1 tot 8 (van in totaal 8)
                  • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.