Snelheidsbegrenzer op alle nieuwe auto’s binnen 3 jaar? WTF!!

Home Forum Zeverhoekje Snelheidsbegrenzer op alle nieuwe auto’s binnen 3 jaar? WTF!!

7 reacties aan het bekijken - 16 tot 22 (van in totaal 22)
  • 123

ik ga al jaren niet meer stemmen omdat ze toch hun dikke kop doen.
      en het toch allemaal eenheids worst is geworden.

Voila … we kunnen de discussietopic “Porsche’s voor verzamelaars dalen terug in prijs” nu wel sluiten … en een ander open “Porsche’s voor verzamelaars worden onbetaalbaar…”

Man man man … waar gaat dat naartoe met die regelneverij in Europa?

Op wie moeten we eigenlijk stemmen om van dit soort zever af te geraken? Is er nog een politieke partij die niet vervuild en die ons niet wil opsluiten in een kleine gevangeniscel waar de muren zijn gebouwd uit beperkingen, mag niet, kan niet????

Ik weet het niet meer. Wie nog wel?

123

Deze treze bees is de enemy http://www.europarl.europa.eu/meps/en/96776/ROZA+GRAFIN+VON_THUN+UND+HOHENSTEIN/home

Ik geloof nooit dat de Duitsers dit gaan doen, het zou hun premium auto markt de nek omdraaien.

Akkoord, het gaat ook om nieuwe wagens.

123

Ik lig er niet wakker van, retrofitten op bestaande auto’s lukt ze nooit

Maar in Duitsland woedt nu het debat of ze de snelwegen zonder limiet al dan niet gaan afschaffen. Zou CO2 en verkeersdoden sparen.

En als ik het goed begrijp zou het via GPS gaan en dus gaan inwerken op de motor zodra je over de limiet gaat. Duitse stukken zonder limiet zouden dus geen probleem geven.

Ik heb het eerder gezegd: via GPS is het een kwestie van tijd eer we gemonitorde worden zodra we de motor starten. Maar ik dacht binnen 10 jaar of zo, niet zo vlug.

123

Ze zijn zot geworden bij de EU.

Volgens mij geraakt dat nooit gestemd.
                  Duitsland en Italie gaan zoiets nooit slikken.

Lijkt me ook eenvoudig te saboteren… dikke stalen plaat boven GPS module steken en lens van camera met alcohol stift afblokken. klaar.

7 reacties aan het bekijken - 16 tot 22 (van in totaal 22)
                • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.