Snijers in BK rally 2008

Home Forum Porsche Talk Snijers in BK rally 2008

• Maker
    Discussie
  • Snijers gaat in 2008 voluit voor de titel strijden in het BK rally met de Porsche 996 GT3RS! 😀

Dat belooft mooi te worden!

Hier een mooi filmpje erover vanop Pitstop.tv!

7 reacties aan het bekijken - 1 tot 7 (van in totaal 7)
    • Die filmpjes doen me denken aan de tijd dat ik als kind met mijn vader naar de “3 musketiers” (Droogmans, Duez en Snijers) ging kijken.
      Krijg er nog kippevel van…
      😆

Hallo,
        porsche waarmee Snijers (GEKO 10)rijdt is de laatste die werd gemaakt voor de “porsche road challenge”(er werden er maar 10 van gemaakt) en er staan nog geen opvolgers op stapel.
        Uit goeie bron weet ik dat Snijers tijdens de rally “omloop van vlaanderen”
        op sommige kp’s op topsnelheid zat (235 km/h) (wagen is begrenst op max.235 km/h , moet volgens de reglementen v d GT’s)
        Patrick Snijers is zeer gemotiveerd om volgend jaar nog eens voor de titel te gaan. Ook dankzij de hoofdsponsor Wim Soenens (GEKO)
        groeten,
        lucarl

Idd, Duez en Snijers moeten we echt niet meer met een Porsche leren rijden, zalig gewoon!

Een groot deel van dat filmpje is trouwens Duez aan het werk, hij was ook de testpiloot voor de GT3 Road Chalange. Heb het geluk en het genoegen gehad om (dankzij mijn gebuur) toen in de Haspengouw en ook tijdens die fantastische Ardenne Blue alles “from within” te mogen meemaken. Echt super! Als je die GT3 van kilometers ver hoort afkomen… Ik ga weer niet goed slapen 😉

Greetz,

SidewindR.

Dit is nog altijd mijn favoriet filmpje van de GT3 road challenge

http://www.youtube.com/watch?v=nHqMZBRpy2k

Ik heb 2 of 3 jaar geleden Snijers aan het werk gezien met deze GT3 in Ieper, waanzin 😯
            Duez reed daar toen ook met net dezelfde wagen, maar dat was toch ietsje minder spectaculair…

Hopelijk binnenkort ook eindelijk met de 997 GT3, toch nog een tikkeltje knapper 😉

Goejenoene, speerhard 😛

zo zie je maar dat een Porsche dikwijls veel meer aankan dan hetgeen wij durven 😈

cool die mag bij ons ook eens komen een ritje doen hihih 😆

7 reacties aan het bekijken - 1 tot 7 (van in totaal 7)
                • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.