Sound 997 met PSE of eits dergelijks ?

Home Forum Porscheforum Technisch Watergekoelde Porsches 997 Sound 997 met PSE of eits dergelijks ?

• Maker
    Discussie

• 013amc
    Deelnemer

Hallo,

Is er iemand in de buurt van Aalst-Affligem-Ninove die een PSE (al dan niet van Carnewal) heeft zitten onder zijn 997 Carrera 2 ?

IK zou die graag eens vergelijken met mijn gewone uitlaat alvorens een afspraak te maken om eentje te plaatsen.

Alvast bedankt !!! 😆

Mvg,

G.

12 reacties aan het bekijken - 16 tot 27 (van in totaal 27)
      • WOW van Essene!

SUPER !!
        Zou ‘t storen om eens te komen luisteren/vergelijken ??

Dus je hebt de Carnewal uitlaat , niet de PSE ??

Greetz,

Gert.
        Teralfene (Affligem)

[quote=”Daggie”:1wb6puw0]997 S met PSE, zonder knopje, Essene (Affligem)[/quote]

Gert is ne super toffe kerel, ik heb er mijn velgen gekocht en enkele andere accesoires.

Altijd leuk om met hem een praatje te doen 😀 D

Als ik het Carnewal knopje zet zal het zeker …. bij Carnewal zijn 😀 D D D

Plumber

Anoniem

Welk adres raden jullie aan om de sportuitlaat te plaatsen?

Groeten Filip.

997 S met PSE, zonder knopje, Essene (Affligem)

Anoniem

[quote=”plumber”:2mk5005w]Buurt van Edingen: 997 S met PSE (zonder Carnewal knopje maar wil er wel eentje 😀 )

Plumber[/quote]
                  knopje: DOEN 😈 is een zeer kleine kost en de leuke babbel met Gert is gratis! Doe hem de groeten.
                  Klepjes altijd open maakt een zeer groot verschil + nog altijd de mogelijkheid om stillekes thuis te komen 😉 .

Ik hou ‘t nog even in beraad, misschien zijn er nog Porsche met sound-liefhebbers van korterbij

Zie “Beltar” jammer dat we met dat “ding” in onze living niet kunnen keren… even de “P” nemen om een pintje uit de frigo te halen 😆

[quote=”013amc”:rs5qsq31]Hallo ,

Dat is al iets. 😆

Ik hou ‘t nog even in beraad, misschien zijn er nog Porsche met sound-liefhebbers van korterbij 8)

Toch alvast bedankt !

mvg,

G.[quote=”reys”:rs5qsq31]Aalst – Oostkamp 40’ rijden
                    4S met PSE orig en het Carnewal knopje (uitschakeling cut out 50/70)

(

Buurt van Edingen: 997 S met PSE (zonder Carnewal knopje maar wil er wel eentje 😀 )

Plumber

Hallo ,

Dat is al iets. 😆

Ik hou ‘t nog even in beraad, misschien zijn er nog Porsche met sound-liefhebbers van korterbij 8)

Toch alvast bedankt !

mvg,

G.[quote=”reys”:3v7k4z36]Aalst – Oostkamp 40’ rijden

(

Anoniem

Aalst – Oostkamp 40′ rijden

(

[quote=”porsche”:3lzv8211][quote=”013amc”:3lzv8211]Hallo,

Bedankt beste P.,

Die hoorde/zag ik al maar dat is niet ‘t zelfde dan in realiteit en ik wil niet horen als er ne zot gewoon zit de motor in de toeren te jagen(zaols met dat filmpje waar hij eerst zonder PSe en nadien zonder PSE uiachterwaarts uit een gargae rijdt/bolt om niet tegen de grond de schrapen) .
                            Ik wil horen wat de bestuurder hoort als hij rijdt zowel bij 50km/u of 120 km/u en dan bij halfgas of volgas…

Toch bedankt voor de reactie hoor 😉 )

Mvg,

Gert.

Is er iemand in de buurt van Aalst-Affligem-Ninove die een PSE (al dan niet van Carnewal) heeft zitten onder zijn 997 Carrera 2 ?

IK zou die graag eens vergelijken met mijn gewone uitlaat alvorens een afspraak te maken om eentje te plaatsen.

Alvast bedankt !!! 😆

Mvg,

G.[/quote]
                            Hier een filmpje met geluid van een Porsche uitgerust met PSE, het eerste gedeelte is met PSE, daarna uitgeschakeld en dan wegrijdend.
                            http://www.youtube.com/watch?v=tBn73PzEics

en nog eentje:
                            http://www.youtube.com/watch?v=3jaDBhmGNC0&NR=1

[quote=”013amc”:2ty2o8jb]Hallo,

Alvast bedankt !!! 😆

Mvg,

G.[/quote]
                              Hier een filmpje met geluid van een Porsche uitgerust met PSE, het eerste gedeelte is met PSE, daarna uitgeschakeld en dan wegrijdend.
                              http://www.youtube.com/watch?v=tBn73PzEics

en nog eentje:
                              http://www.youtube.com/watch?v=3jaDBhmGNC0&NR=1

12 reacties aan het bekijken - 16 tot 27 (van in totaal 27)
                            • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.