Spa Six Hours

Home Forum Porsche Uitstappen Spa Six Hours

• Maker
    Discussie
  • Hier iemand die dit jaar gaat naar de Spa Six Hours? Ik ga zeker zaterdag, misschien ook zondag. Vorig jaar alle 3 de dagen gegaan en was echt super de moeite.

Ik twijfel wel nog of ik met de SC naar daar wil gaan, in die regio worden/werden er redelijk wat gestolen. Ik zou wel de BFOV parking gebruiken maar ik vraag mij af hoe veilig dat is.

12 reacties aan het bekijken - 1 tot 12 (van in totaal 12)
    • SEPTEMBER 12, 13, 14, 15, 16 • 2018
      dit weekend dus :driver:

yup tof event indeed. Was de eerste keer dat ik deelnam aan zoiets. Heb mij SC dan ok nog maar een 6 maanden. De toertjes op circuit waren aan een rustig tempo, achter pacecar. Naar mijn gevoel iets te traag, maar mss was dat nog het beste ook. Een mens doet anders te snel zotte dingen denk ik.

Net terug van geslaagde uitstap naar Francorchamps.
          Prima organisatie van BFOV, ideaal om het circuit integraal te verkennen. :up:
          Gelukkig bleef het droog.

Belooft weer een mooi spektakel te worden tijdens ‘t weekend.

Ik denk dat ik ook afkom, welke dag weet ik nog niet.

Jens en ik zijn ook paraat op donderdag. Zal met de 924 zijn.
              (op de foto nog met de originele velgen)

Attachments:
              • IMG_3104.jpg

yup, ik ga (met Kaotik)… tenzij het bakken zou regenen en dit op donderdag. Ook toereken doen op circuit met de oldie SC ‘1981.

Looking forward !
                IMG_1156.jpg

[quote=”Thefrits” post=177707]Ik ga bijna elk jaar, en parkeer ‘m altijd op de “Oldtimer” plaats.
                  Probeer een beetje op tijd daar te zijn, staat je auto bijna vooraan.
                  Daar zijn/lopen zoveel mensen…. geen schrik hebben :sleep:[/quote]

voorzichtigheid blijft geboden (aangeraden door BFOV zelf):

bfov6hrsSpa.png

917

Wij gaan zaterdag, met de Porsche. Wel geen oldtimer. En als ze hem moesten pikken heb ik een goede reden om een nieuwe te kopen … :driver:

Super, bedankt! Als het niet sneeuwt wordt het de *porsche dan.

parking is redelijk veilig ze werken met stickersysteem één op de wagen gekleefd en de andere in uw portefeuille steken
                        ze controleren dat vlucht er een wagen weg dan wordt die tegengehouden aan de uitgang door politie en veiligheidspersoneel

Normaal gezien gaan wij ook. Op donderdag kan je zelf op het circuit rijden. (zie BFOV)

Ik ga bijna elk jaar, en parkeer ‘m altijd op de “Oldtimer” plaats.
                            Probeer een beetje op tijd daar te zijn, staat je auto bijna vooraan.
                            Daar zijn/lopen zoveel mensen…. geen schrik hebben :sleep:

12 reacties aan het bekijken - 1 tot 12 (van in totaal 12)
                          • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.