Spatborden verschillende jaartallen?

Home Forum Porscheforum Technisch Luchtgekoelde Porsches 911 Spatborden verschillende jaartallen?

• Maker
    Discussie
  • Men voorpatborden zijn er op de gekende plaatsen slecht aan toe nu vond ik een paar goede tweedehands maar die zijn afkomstig van een later jaartal.
    Past een voorspatbord van een 84-89 model ook op een 78-83 sc ?
    Zijn er nog uiterlijke verschillen ofzo ?

Grts;
    John

5 reacties aan het bekijken - 1 tot 5 (van in totaal 5)
    • Oke bedankt ,de persoon is momenteel op reis dus moet nog even wachten maar komt goed :lekker:

0
      Wim

Als ze goed zijn is dit inderdaad een mooie prijs.

0

T’ja inderdaad ik begrijp je ding maar de mijne zijn er echt wel slecht aan toe .
          Ik moet natuurlijk nog gaan kijken maar hij beweerde dat deze roestvrij zijn en dan heb je een betere basis om te beginnen.
          Vraagprijs is 150 euro /stuk en dat lijkt mij een faire prijs voor roestvrije exemplaren denk ik toch ?

0

Misschien het gat van de antenne (L of R), als je die al moest nodig hebben 😉

Kan je ze niet laten stralen, heb ik ook gedaan en dat kwam een pak goedkoper uit dan 2de handse. Daarbij weet je ook niet 100% wat je in handen krijgt he !

0
            Wim

Geen enkel probleem.

0
            5 reacties aan het bekijken - 1 tot 5 (van in totaal 5)
            • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.