sportbrommetje

Home Forum Porscheforum Technisch Watergekoelde Porsches 944 sportbrommetje

• Maker
    Discussie
  • weet er iemand waar ik een sportuitlaat voor 944 turbo ’86 kan vinden? Mijn originele is aan vervanging toe, en ik had graag een iets minder braaf brommetje gehad, maar ook weer niet te luid, het moet aangenaam blijven he

8 reacties aan het bekijken - 1 tot 8 (van in totaal 8)
    • Hij kan zeker in je wagen hoor

net bericht gekregen dat de uitlaat binnen is, zal ik een ritje moeten maken om hem af te halen. weet er per toeval iemand of dat die uitlaat er ingaat (in de porsche that is), of dat ik met de monovolume moet rijden?

4 weken ?? héhé ik normaal op 1 week ma ja je moet er wel op normale tijdstippen bestellen.

Luc

[quote=”911-lover”:3bdg0ura]Ik vrees dat de Nordschleife nog gesloten zal zijn.[/quote]

denk het ook ja, alhoewel ik er wel eens over wil als ik dit beeld zie op de webcam:
            http://www.nuerburgring.de/#

heb eens een filmpje gezien met een 996 op de sneeuw , was wel spectaculair, en aangezien we allemaal weten hoe goed onze jongens het doen op sneeuw, spanning verzekerd 😉 )

S2

[quote=”yabba944″:3piewypp]had ik al gezien, nagevraagd bij hun off. dealer 911nogiets in brussel, maar die gasten boezemen me weinig vertrouwen in en ze spraken van 4 weken wachten, en ik zou nordschleife willen gaan doen eerdaags ( als de sneeuw wa wegtrekt) en heb dringend een andere nodig.[/quote]

Ik zou het eens vragen aan Luc, die is wel te vertrouwen denk ik 🙂

Ik vrees dat de Nordschleife nog gesloten zal zijn.

had ik al gezien, nagevraagd bij hun off. dealer 911nogiets in brussel, maar die gasten boezemen me weinig vertrouwen in en ze spraken van 4 weken wachten, en ik zou nordschleife willen gaan doen eerdaags ( als de sneeuw wa wegtrekt) en heb dringend een andere nodig.

S2

http://www.fvd.de

Heeft verschillende sportuitlaten, ook voor de 944.

Luc, RSR hier op het forum, verdeelt ze voor België en kan ze voor je bestellen. 🙂

8 reacties aan het bekijken - 1 tot 8 (van in totaal 8)
                  • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.