Sportgeluid

• Maker
    Discussie

• Matthys Tim
    Deelnemer

Hallo iedereen

Ben hier net nieuw op deze site.
      Ik rij zelf met een 996 Carrera 4 cabrio van 2002 (3,6).

Een collega van mij Porsche rijder had me verteld over deze site, ziet er heel leuk en interessant uit !

Jullie zouden me misschien kunnen helpen, ik zou graag een een mooier krachtiger geluid willen op mijn Carrera. Ik had me laten vertellen dat dit vrij eenvoudig op te lossen is door een tussen stukje ofzo, klopt dit? Heeft hier iemand ervaring met, of waar ik dat eventueel kan laten doen?

Ik weet enkel dat je het origineel bij Porsche wilt laten doen dat het ontzettend duur is…

Bedankt.

Groeten, Tim

13 reacties aan het bekijken - 1 tot 13 (van in totaal 13)
      • 🙄 😉

Anoniem

dj, “ook nen goeie morgen” 💡 😉

hmmmm
            da noemen ze foefelen 😆 😆

Leuke DIY klus voor een handige Harry. Ik heb het ook zelf gedaan bij mijn 986 maar dan helemaal inwendig (en dus onzichtbaar voor de heren (sorry dames) van de autokeuring).
              Je spaart een hoop euros en als je het zelf doet geeft je telkens weer een hoop meer voldoening wanneer je aan je contactsleutel draait.

…en als je je buren ook nog hun rust wil gunnen kan je er een regelbare klep in (laten) monteren die je dan dicht zet zodra je jouw straat indraait 😀

Attachments:
              • Porsche964_instelbare_bypass_uitlaat.JPG

ja mij ook
                maar ik wil wel niet altijd met koppijn thuiskomen

Reys indien jij een leuke oplossing weet kan je me dit ook mailen, alvast bedankt.

dan kunt gij waarschijnlijk beter zingen dan mij 😆
                    ofwel hebt ge een gemakkelijke vrouw 😉

Anoniem

Ik kom thuis met geopende ramen en schuifdak al zingend “een beetje verlieft” werkt altijd 😉

rjf

Welkom !

Welkom en veel plezier hier 😉

Zeg Reys stuurt dan eens ne PM naar mij ook als je info hebt ➡ Ik wil heel veel lawaai zodat ik mijn vrouw ‘s nachts wat meer kan wakker maken als ik thuiskom 😆

Wim

Welkom op het forum, en veel rijplezier met de Porsche. 8)

Ook van hieruit welkom geheten op dit forum .

En van mij geen PM 🙄 😈 😉 😆

Anoniem

Dag Timpy,

Welkom hier!
                                pm

13 reacties aan het bekijken - 1 tot 13 (van in totaal 13)
                              • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.