sportieve uitlaat 996

Home Forum Porscheforum Technisch Watergekoelde Porsches 996 sportieve uitlaat 996

• Maker
    Discussie
  • beste porschisten, de uitlaat van mijn 996*3.4l is aan vervanging toe.
    heb wat zitten internetten en ben op carnewal uitgekomen,wil een wat sportievere klank hebben.
    zijn er hier op het forum mensen die ervaring hebben met carnewal en of andere leveranciers.
    is er iemand die zijn achterste zijruiten heeft laten verdonkeren? indien ja, waar en de kosten hieraan verbonden.
    porsche groeten, floere.

6 reacties aan het bekijken - 1 tot 6 (van in totaal 6)
    • Floere ik heb je een privé bericht gestuurd ivm met die glasbreuk..

[quote=”porsche”:1zhmxzdf][quote=”floere”:1zhmxzdf]hallo dixie en porsche, heb inderdaad een kleine omnium met glasbraak op de porsche.
        wat is de reden van je vraag? wens anderzijds enkel de 2 achterste zijruiten te verdonkeren, doen ze daar op tc moeilijk over? ga mijn licht eens opsteken bij europipe.
        mijn bestaande uitlaatpotten zijn onderaan gewoon aan het oproesten.
        groeten floere.[/quote]

Floere, ik heb ook geen enkel idee waarom Dixie vraagt of je een verzekering hebt op glasbraak.
        Heeft uiteindelijk niets te maken met het verdonkeren van je ramen, als je verzekerd bent voor glasbraak heeft het raam type geen enkel belang.

Wat dus wel belang heeft en ik reeds eerder vermelde is de keuring. Ramen mogen in België maar verdonkerd worden als je wagen een bepaalde lengte heeft. Ik heb ook een Cayenne S en de ramen achteraan zijn verdonkerd (fabriek af) dat mag dus wel.

Vreemd dat de uitlaatpotten opgeroest zijn, is normaal roestvrije inox.[/quote]—– Zit mijn hele loopbaan al in inox en alu, doe laswerken. Er zijn wel degelijk inoxen die oproesten ( inox 347 oxideerd al na 2 weken bij blootstelling aan water) de beste is 316L, weet echter niet welke porsche gebruikt.Ga eens informeren bij Europipe of Carnewal, groeten.

[quote=”floere”:3v9e8bx9]hallo dixie en porsche, heb inderdaad een kleine omnium met glasbraak op de porsche.
          wat is de reden van je vraag? wens anderzijds enkel de 2 achterste zijruiten te verdonkeren, doen ze daar op tc moeilijk over? ga mijn licht eens opsteken bij europipe.
          groeten floere.[/quote]

Floere, ik heb ook geen enkel idee waarom Dixie vraagt of je een verzekering hebt op glasbraak.
          Heeft uiteindelijk niets te maken met het verdonkeren van je ramen, als je verzekerd bent voor glasbraak heeft het raam type geen enkel belang.

Wat dus wel belang heeft en ik reeds eerder vermelde is de keuring. Ramen mogen in België maar verdonkerd worden als je wagen een bepaalde lengte heeft. Ik heb ook een Cayenne S en de ramen achteraan zijn verdonkerd (fabriek af) dat mag dus wel.

Vreemd dat de uitlaatpotten opgeroest zijn, is normaal roestvrije inox.

hallo dixie en porsche, heb inderdaad een kleine omnium met glasbraak op de porsche.
            groeten floere.

Vreemd dat je uitlaat aan vervanging toe is, normaal gaan die een leven lang mee.

Voor het sportieve geluid heb ik destijds ook bij Europipe sportuitlaten laten zetten.
              Inderdaad de beste op hun gebied, gekend wereldwijd voor Porsche.

Zij zitten in Aartselaar bij Antwerpen.

http://www.europipe.be

Op hun site staan ook filmpjes.
              Prijs valt ook goed mee.

Let op bij het verdonkeren van je ramen. Geeft gegarandeerd problemen bij de TC, tenzij je voor verwijderbare folie kiest maar dat vind ik persoonlijk rommel.

Ik heb op mijn 996TT een uitlaat van Europipe,beter vind je niet…
                Wat het verdonkeren van je autoruiten betreft,heb je een verzekering voor glasbreuk?

6 reacties aan het bekijken - 1 tot 6 (van in totaal 6)
              • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.