Sportuitlaat gestolen

Home Forum Gestolen Porsches Sportuitlaat gestolen

• Maker
    Discussie

• WB
    Deelnemer

Tijdens een inbraak bij me thuis hebben de “heren” buiten wat waardevolle spullen ook maar meteen mijn Cargraphic sportuitlaat uit de garage meegenomen.
      Ik had deze laten demonteren voor de keuring en zou deze gaan terugplaatsen.
      Het is dus een Cargraphic uitlaat met dubbele eindpijp voor een boxster die toch wel wat geld waard is.
      Als jullie ergens een exemplaar te koop zien staan in de buurt van Mol welke voor een appel en ei te koop wordt aangeboden houdt ik me aanbevolen.

14 reacties aan het bekijken - 1 tot 14 (van in totaal 14)
    • WB

Inderdaad, goeie tip. Het is de mijne niet, die zag der véééééééél beter uit 😉 Bedankt om het mee in het oog te houden!Ik ga een originele bypassen waarschijnlijk . Wim

S2

Cargraphic uitlaat voor Boxster te koop

Is natuurlijk een andere maar mocht je opnieuw een zoeken … lijkt me niet veel geld.

Mmmm das me nogal ns n diefstal…Altijd gevonden dat t belgisch gerecht een woezie-systeem is. En dit al veel te lang. Gerechtelijke achterstand, te weinig personeel, geen middelen, en vooral duizenden jeanette-strafmaatregelen, hoort men al 30 jaar. Je kan uiteraard alles omschrijven als populisme zoals veel verkozenen luidkeels roepen. Ietwat andere aanpak brengt dan toch ook niet zoveel verandering. Gelukkig vindt men telkens warm water uit.. (tja we gaan samenwerken met de landen van oorsprong…juist vroeger kon dit niet) Kdenk nog steeds dat als de pakkans groot is de strafmaat stevig, dan zal de stagelopende dief met wat inzicht zulk n oorden mijden.

WB

bedankt mannen! nu het Cayman dak er tijdelijk af is wilde ik volop gaan genieten van het mooie geluid van dsportuitlaat..ben er nog altijd geen 100% van… 👿

in Anderlecht liepen ze deze maand (06/07/2013) al tegen de lamp :applaus: :what:
                artikel HIER

ANDERLECHT – De politie heeft donderdag een gestolen Porsche teruggevonden in de Victor Rauterstraat. De agenten merkten de wagen op en besloten het voertuig in de gaten te houden. Er kwam een tweede als gestolen opgegeven wagen aan. Daarop besloten de agenten een 21-jarige verdachte op te pakken.

Nu ze een uitlaat hebben zullen ze nog een boxster zoeken zeker .Ik zal maar een extra slot aan de boxster hangen . 😥

Dat moeten dan wel kenners zijn wie steelt nu in godsnaam een uitlaat!!!!hopelijk ben je verzekerd voor diefstallen.

Understatement!

Onlangs werd mijn vrouw die onderweg was naar huis op de Harley gedurende 15 km achtervolgt door een oosteuropese bestelbus.
                        Ze reed van dorp naar dorp maar ze bleven volgen.
                        Ze was van plan om maar niet naar huis te rijden maar rechtstreeks naar het politieburo.
                        Net voor de grensovergang naar Belgie haaktenze af.
                        Gaf een onprettig gevoel.

Vind het vreselijk voor je, ook het gevoel dat er iemand in e prive aan je spullen zat is erg belastend
                          Ik kijk ook uit als ik ergens iets te koop zie, hopelijk vinden we samen iets
                          Via Facebook vonden wij gestolen bestelwagen terug, rond naast politiebureau geparkeerd, had 2 ongevallen veroorzaakt
                          De wagen tond vol met reclame en tond geseind, aar de politie had het niet gezien pffff

zelf zoekertje plaatsen bv, gezocht, ….

Da’s echt wel ellendig. Misschien de komende weken de sites met tweedehandsspullen in het oog houden want de kans dat die zelf een P heeft waar dat onder past is relatief klein en zal dus waarschijnlijk wel ergens te koop aangeboden worden.

Godverdomme Wim, da’s klote, hopelijk vinden ze dat crapuul. :what:

echt ellendig om dit weer te horen Wim !!
                                  de kans is klein dat deze in Belgie te koop zal aangeboden worden maar ik kijk alleszins mee uit.

ik zat net nog dit artikel te lezen op een internetkrant:

[size=2]
                                  Oostblokkers roven België leeg:
                                  Met meer dan 200 inbraken per dag zit België aan een absoluut record sinds er gedetailleerde cijfers worden bijgehouden. Daarom slaat de Belgische politie nu de handen in elkaar met de Roemeense politie om sterker te staan tegenover de rondtrekkende Oost-Europese dievenbendes.
                                  Ondanks vele maatregelen – gaande van extra patrouilles, verscherpt vakantietoezicht en preventietips – lukt het de politie niet om de inbrakenplaag in ons land onder controle te krijgen. Vermits dat het grootste deel van de inbrekers afkomstig zijn uit de Oostbloklanden is het een logische beslissing om de lokale politie van daar ook te betrekken. Zo zal het gemakkelijker zijn deze bendes in kaart te brengen en op te rollen om zo het aantal woningbraken te doen dalen.

Een opmerkelijk detail is dat de laatste jaren het aantal gewapende overvallers dan weer sterk gedaald is tot het laagste peil in 13 jaar. Dat blijkt uit de jongste criminaliteitscijfers van de federale politie.

Hieronder een overzicht van enkele cijfers uit de laatste onderzoeken:

117 zakkenrollers per dag: Jaar na jaar blijft het aantal aangiften zakkenrollerij de hoogte ingaan. Deels is de stijging een gevolg van de crisis, mensen stelen om te overleven.
                                  32 autodiefstallen per dag: Vorig jaar waren er ongeveer duizend minder gestolen wagens dan in 2011. Deze positieve daling is te wijten aan de technologische snufjes van de autoconstructeurs, de wagens zijn hierdoor beter beveiligd en na een diefstal goed op te sporen.
                                  206 woninginbraken per dag: Jaar na jaar blijft dit cijfer stijgen en het gaat vooral over leegstaande huizen op het platteland. Door de hoge goudprijzen hebben de inbrekers het gemunt op dure juwelen.

Vorig jaar heeft een project met de Bulgaarse politie in Gent goede resultaten afgeworpen dus de verwachtingen zijn hoog dat deze nieuwe samenwerking ook positief zal uitdraaien.[/size]

14 reacties aan het bekijken - 1 tot 14 (van in totaal 14)
                                • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.