sproeten

• Maker
    Discussie
  • De “kleinekastenteufel” (911 – 3.2 – 1987) is nu prachtig versierd. De oude dame in grand-prix wit heeft warempel nu zwarte sproeten. Ze zijn afkomstig van een getunde Honda die ons probeerde op te jagen langs kleine polderwegen. Op een recht stuk heeft de Honda zich met ware doodsverachting voor ons gegooid. Helaas, driehonderd meter verder gaf zijn motor de geest: opgeblazen. Wij denken eraan om de oude dame nooit meer te wassen zodat zij haar decoraties kan behouden.
    :mrgreen: 😆 😆 😆

11 reacties aan het bekijken - 1 tot 11 (van in totaal 11)
    • Daarom hebt ge die “sukkel” voorgelaten zeker, om dat tafereel goed te kunnen aanschouwen 😆
      grtz,
      Danny.

wat een vettig boeltje, tot vanachteren zelfs 😆

930 motor …..BULLETPROOF!

Hier zijn de foto’s

http://porsche.mijnalbums.nl/

veel kijk plezier ❗

Héhé 😆 😆

Hoooooooooooooooooooooondaaaaaaaaaaaaaaaaaaapoef 😆 😆 😆

Anoniem

Die zijne kop moet bangelijk geweest zijn…..uwe 😀 anders ook kan ik me voorstellen…. way to go!!!! zal em leren….

we hebben weer werk, hoor het al 😆 (2de maal een Honda!! 8) )

groeten
                    (mittelspieldose??? 😉 )

ZAAALIG 😈 😆

sluit me helemaal aan bij Setakira

en FOTO’s……….!! 😀 wink:

Zeker foto van maken en in archiefje bijhouden.

Zo’n “bloed”restanten van een “johnny” bakske op je wagen als tofee is wel leuk, maar of je er moet mee blijven rondrijden? Niet zo goed voor je lak denk ik.

Ah en tussen haakjes: Proficiat met de overwinning 😆

11 reacties aan het bekijken - 1 tot 11 (van in totaal 11)
                        • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.