Spy pics Panamera

Home Forum Porsche Talk Spy pics Panamera

12 reacties aan het bekijken - 1 tot 12 (van in totaal 12)
    • [quote=”Talbot”:2lie6em5]
      Is deze dan de opvolger van 928?[/quote]

neen, deze 928 zou uitkomen in 2011 en heeft 2 deuren minder. Het zou wel hetzelfde chassis worden maar dan ingekort 😉

Mooi mooi, maar let op hè, die blauwe op de fotos is nog zwaaaar gecamoufleerd hoor, kijk maar eens goed naar de achterdeur vb hoe die be-taped is! Idem voor heel de auto eigenlijk 😉
        Ik kijk er toch naar uit hoor 🙂

SidewindR.

Anoniem

[quote=”aresius”:1v2o94qy][quote=”Setakira”:1v2o94qy]Jammer dat ze niet voor de typisch ronde lichten hebben gekozen…[/quote]
          Persoonlijk vind ik de koplampen wel mooi, de Panamera het lijkt op een volwassen geworden Carrera GT[/quote]
          Dat was ook mijn eerste indruk toen ik de foto’s zag. Maar hij mag er in elk geval zijn, ik zou er zeker niet vies van zijn 😀

[quote=”Setakira”:2r5gtv25]Jammer dat ze niet voor de typisch ronde lichten hebben gekozen…[/quote]
            Persoonlijk vind ik de koplampen wel mooi, de Panamera het lijkt op een volwassen geworden Carrera GT

Op de grotere foto ziet hij er beter uit dan de fotos van de blauwe, de lichten daarop doen mij teveel aan die ferarri F430 denken en die vind ik niet mooi.

Jammer dat ze niet voor de typisch ronde lichten hebben gekozen…

Juist , dan ook voor de M series van BMW

wel een mooi lijntje

Is deze dan de opvolger van 928?

Helemaal niet.
                  De R8 is een sportcoupé en gegarandeerd concurrentie voor de 911
                  De Panamera is een 4 deurs dus als het al concurrentie is van een Audi model , dan van de S8 😉

mooi mooi mooi
                    8)

concurentie voor de nieuwe audi R8?

😯
                      mja, komt waarschijnlijk omdat mijn neef een blauwe lexus heeft.

sorry zunne 🙄

[quote=”Brecht”:32p2m9lq]lijkt me precies op een lexus achtige.[/quote]

Niet vloeken hier hé!

lijkt me precies op een lexus achtige.

Die gaat brokken maken in het top luxe segment.
                            Ziet er super uit !

Als die stil staat en rustig rijdt gaat die echt een prachige coupe lijn hebben met de ingeklapte spoiler.

12 reacties aan het bekijken - 1 tot 12 (van in totaal 12)
                          • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.