Sssst hier rijpt den Duvel! Zaterdag 25/11/17 om 16h !?

Home Forum Porsche Uitstappen Sssst hier rijpt den Duvel! Zaterdag 25/11/17 om 16h !?

• Maker
    Discussie
  • Het is al vluchtig aan bod gekomen in de minder leuke topic van Tom987 maar een bezoek aan de brouwerij van Duvel lijkt op het eerste zicht wel op enige interesse te kunnen rekenen.
    Vandaar dit aparte topic om eens te polsen hoe gemeend die interesse is.
    Een bezoek op zaterdag om 11h of 14h behoort tot de mogelijkheden. Dit duurt ongeveer een uur en kost vanaf 2018, 12 euro/pers.
    Hier zit dan een uigebreide degustatie inbegrepen en Duvel van ‘t vat! Met dank aan een medeforummer die er werkzaam is.

Indien interesse, graag aanvullen en voorkeursuur aangeven. Indien voldoende interesse, prikken we een datum en make we er een leuke uitstap
    edit: Ik kom zo! Stel zaterdag 25/11 voor als dit nog lukt voor Duvel zelf.

15 reacties aan het bekijken - 1 tot 15 (van in totaal 73)
    • DOODZONDE dat ik dit gemist heb! 🙁 Duvel is mijn Godendrank. 😈 :engeltje:

Ik hoop dat iedereen enorm genoten heeft. :drink:

Het ziet er allemaal weer super uit. :coolness:

Well done :up:

:drink: :drink:

cadeautje :up:

DSC06360.JPG

Het was weer leuk, zoals altijd!

Zoek niet naar de gele. Wij waren incognito met de donkergroene!

PB256457.jpeg

PB256470.jpeg

PB256472.jpeg

PB256473.jpeg

PB256476.jpeg

PB256479.jpeg

PB256482.jpeg

PB256485.jpeg

En als wij zo dankbaar keken, dat is altijd zo na het nuttigen van een tweetal Duvels… :engeltje:

Super tof om jullie (bijna) allemaal eens te leren kennen. Jammer dat ik zo weinig tijd had, maar daar maar ik in de toekomst zeker werk van.

Misschien start ik beter andere topic, maar voor 2018 hebben we uiteraard nog andere brouwerijen in petto waar we jullie makkelijk dezelfde leuke rondleiding / babbel kunnen aanbieden.

– Brouwerij Dekoninck / Antwerp City Brewery: toffe locatie in het Antwerpse, mét ondergrondse (veilige) parking – ik begrijp hoe belangrijk dat is
                – Brouwerij Liefmans Oudenaarde: echt de moeite, volledig in het ‘nieuw’ aan het steken zonder daarbij het authentieke te vergeten. Super gezellige ‘bruine’ kroeg/degustatielokaal én ja, de wagens kunnen veilig op de aparte parking (weg van de straat) geparkeerd worden
                – Brasserie d’Achouffe: de befaamde kabouters…is al meer een daguitstapje of weekendbestemming (op paar km van Houffalize). Er zijn leuke bed&breakfast’s in de buurt…

aan deze toffe dag gisteren breien we dus makkelijk een vervolg :coolness:

geniet van jullie attentie, ik kon op jullie gezichten de tevredenheid en dankbaarheid aflezen (ook al ken ik nog niet alle gezichten achter de avatars)

mvg

Gert

@ the stig ; insgelijk – leuke kennismaking

Helaba grote mannen ,

Deze topic gaat over de super toffe bijeenkomst gisteren bij Duvel ; het wijkt weer totaal af of gaat weer de verkeerde kant op met bepaalde voorafgaande antwoorden
                    Ik meen me te herinneren dat er afgelopen dagen geschreven is om vooral geen oude koeien uit de sloot te halen
                    Misschien kan één van de 3 mods de “niet duvel- gerelateerde antwoorden verwijderen ? ,

Anders ontspoort ook deze topic weer

pfffffffffffffffff

[quote=”cabrio wim” post=259927]Weer niet proberen je eerste antwoord om te buigen naar je eigen voordeel hè. .[/quote]

het baat niet om problemen uit de weg te gaan, maar ook niet om ze te blijven herhalen. brengt niks bij, lost niks op
                      dus het siert Gert dat hij leert uit het verleden en de avond met een bonus heeft afgesloten. das wat anders dan meer in de achteruitkijkspiegel kijken dan door de voorruit.

Wim

:up: :up:

Wim

@Wim
                            Hoe bedrieglijk en laf kunnen mensen zijn die profiteren van de inzet van mensen die al de last van de organisatie dragen. (Er zal wel iemand tussen zitten die het echt is vergeten-maar er zijn er waarschijnlijk wel meer die het doelbewust hebben gedaan). Deze laatsten vinden zich dan ‘slimmer’ dan de mensen die zij ‘naïeve losers’ heten. Schandalig om de ‘dikke nek’ uit hangen om gezien te worden in een P, naar een meeting komen om ‘vrienden’ te ontmoeten-lekkere vrienden zijn het- en je dan te laten kennen voor enkele Euro’s.
                            Als die paar €’s op het einde van het leven het verschil zullen maken dan is het nu al een verloren zaak en stop er dan nu meteen mee ‘heren bedriegers’.
                            Je kunt anderen bedriegen maar niet jezelf.(of je van bedriegen last hebt hangt natuurlijk samen met het al/niet hebben van een geweten/eergevoel)
                            Een ‘naïeveling’…

ik was zelf 2jaar geleden niet aanwezig Wim …. en als ik mijn tekst herlees, dan heb ik geen obers beschuldigd, gewoon in vraag gesteld of misbruik mogelijk is/was en geëindigd met een vraagteken.

Wim

Wim

15 reacties aan het bekijken - 1 tot 15 (van in totaal 73)
                                • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.