Steenslagbescherming

Home Forum Porscheforum Technisch Luchtgekoelde Porsches 964 Steenslagbescherming

• Maker
    Discussie
  • Zoals je kan zien op de foto’s is de vorige eigenaar/handelaar iets te enthousiast geweest met zijn
    poliermachine. Zodoende zijn de randen van de stickers beschadigd en zou ik ze graag vervangen door een nieuwe sticker. Onderaan de wagen hangt er zelf geen sticker meer op dus daar moet er zo snel mogelijk weer ééntje op. Kan mij iemand zeggen hoe ik dat er best afhaal (haardroger ?) en kan ik er als (niet professional) die stickers daar zelf op bevestigen ?

Alvast bedankt voor jullie hulp !
    IMG_7958.jpg

IMG_7957.jpg

6 reacties aan het bekijken - 1 tot 6 (van in totaal 6)
    • Ik heb het ooit eens geprobeerd met een “Blonde Leffe” :drink: :drink: maar het resultaat was gelijk dat niet 😆

bedankt voor het filmpje!

worden stickers steeds met zeepsopje aangebracht ?

en een plantenspuit met erin een sopje ….
          (excuse my mates aussie accent in this video)

[video width=425 height=344 type=youtube]7SCk4Hqk4Ek[/video]

Zonet de ‘onderste’ steenslagbescherming binnengekregen.
            Ga ik gewoon aan de slag met de stickers/bankkaart/haardroger ?

Is een combi van randen die wat zijn kapotgeschuurd + polish eronder en erover…
              Werkt idd met een zachte polish en met de nageltjes 😕 de resterende oude polish te verwijderen maar
              de randen zijn (voor mij) nog niet perfect genoeg. Sowieso moet er onderaan een sticker op.

Zijn het beschadigingen of is er wat polish-compound achtergebleven?

Bij het polieren met de rotary ga je veel warmte ontwikkelen waardoor de steenslagsticker wat week kan worden en ‘kleeft’ de polish eraan vast.
                Weet het hé, zijn vijgen na pasen, maar moet eens zelf met een zachte polish proberen op de sticker of het er niet af gaat.

6 reacties aan het bekijken - 1 tot 6 (van in totaal 6)
              • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.