Steenslagfolieset “Stoneshield”

Home Forum Porsche Talk Steenslagfolieset “Stoneshield”

• Maker
    Discussie

• stefan
    Deelnemer

Hallo iedereen,

Ik had bij mijn leveranciers eens het licht opgestoken betreft steenslag folie voor op de zijkanten van de wagen te kleven, dit daar ik zag bij het poetsen van mijn wagen dat deze bij mij een beetje geelachtig schijnt door de U.V., en dus eens mag vervangen worden door de leeftijd…
      Nu is deze film verkrijgbaar in de dikste kwaliteit 200mu op een rolbreedte van 152cm, enkel afneembaar op een minimum lengte van 5 lopende meter, en dit aan een superprijs, en dit (super) is dus niet positief bedoeld….. 😯

Zijn hier misschien nog personen die interesse hebben in zo een setje “stone-shield” stickers? dan word het misschien interessant om dit te kunnen verwerken met meerdere personen mocht dit lukken….
      Het model van sticker voor de 997 heb ik dus hier kunnen we mee verder…, en voor de andere modellen is er altijd een oplossing, er kan altijd een mal aangeleverd worden….

‘t is maar een vraagske héé ….. :popcorn:

12 reacties aan het bekijken - 16 tot 27 (van in totaal 27)
      • Hallo Wing, het was inderdaad steenslagfolie en redelijk dik.
        Spijtig genoeg vind ik de leverbon met details niet meer terug. Maar € 56 voor de 2 stickers op maat lijkt me redelijk.

toeslag die ze met een proper woord porschetaks noemen.
          samen met de prijzen van de oudjes gaan ook hun onderdelenprijzen mee de hoogte in.
          aftermarket idd maar een 50 euro/pond. KLIK naargelang het type auto

Amaai 100€ 😯 zijn die dingen zo duur? moet kunnen voor minder dan de helft….. :coolness:

[quote=”wing67″ post=232273]… computergestuurd uitplotten ? want met de schaar knippen kan iedereen denk ik zo…, ik ben voorstander deze computergestuurd te laten uitplotten, dan heb je twee exact dezelfde modellen… :coolness:[/quote]

ik heb ze uit de losse pols, met een zwart sjabloon eronder, met een scalpel uit een transparant 3M vel gesneden.
              niemand ziet het verschil met een OEM steenslagstickerset 😎
              met de uitgespaarde 100 euro doe ik m’n 92L tank bijna vol :driver:

Hallo Floere, kan je bij de leverancier eens opvragen welke dikte dit materiaal heeft? vind ik belangrijker dan de prijs.. :up:

Hey wing67, uitplotten kunnen we niet op het werk.
                  Wat betreft 3M, ik zit sinds 1983 in de luchtvaart en 3M moet toch maar met goed spul aankomen.Ik moet wel toegeven dat iedere leverancier verschillende “kwaliteiten” heeft al naar gelang ervoor betaald word.
                  Anders word hun materiaal niet toegelaten door boeing of airbus!
                  Ik weet niet vanwaar je bent maar je mag steeds eens langskomen, dan kan ik je een staaltje bezorgen.
                  Grts floere.

hallo Indy, was het een setje “zwarte folie” of was het “stone-shield”, deze laatste is een dikkere folie speciaal ontwikkeld voor tegen de steenslag…

Ik zou graag de dikste willen aankopen, deze is 200mu, maar dit is enkel mogelijk als er natuurlijk meer gegadigden zijn want 5 lopende meter heb ik alleen niet nodig, daarom dat ik het even in de groep gooi hier…, en dan natuurlijk voor een “nog” betere prijs die jij betaald hebt gehad, moet kunnen…. :up: :up:

Ik hoor het wel of er nog mensen zijn die interesse hebben voor zo een transparante anti steenslag sticker…..want ik heb ‘m morgen nog niet nodig … 😀

Ter info. Ik heb in september via ebay een set zwarte folie gekocht voor 56,30 euro. Voorgesneden in de juiste vorm.
                      Pfront.jpg

[quote=”floere” post=232271]hey, bij 3M hebben ze deze ook op 30 cm hoogte en op rol van 20 meter. deze gebruiken we op het werk.
                        misschien een idee?
                        pm me anders eens.
                        floere.[/quote]
                        Hallo Floere, ik kan ook smallere rollen aankopen, dat is niet het probleem, maar deze smalle rollen zijn maar 90 of 130mu van dikte, en zijn van een polymeer kwaliteit, en ik zou graag willen gaan voor de 200mu dikte, deze heeft ook de langste garantie naar hechting toe.
                        Let op met de verschillend verkrijgbare materialen tegenwoordig, en zwijg mij stil van 3M, ik zit reeds meer dan 21jaar in dit vak en die “bucht” van 3M komt er bij mij niet op, nog minder in mijn werkplaats…. 😯
                        Kan jij op het werk ook deze stickers computergestuurd uitplotten ? want met de schaar knippen kan iedereen denk ik zo…, ik ben voorstander deze computergestuurd te laten uitplotten, dan heb je twee exact dezelfde modellen… :coolness:

Ps. zou iemand dit willen in mat zwart of carbon vinyl, deze hebben we op stock…. :up:

ik kan evt mallen aanleveren voor de 993 NB

hey, bij 3M hebben ze deze ook op 30 cm hoogte en op rol van 20 meter. deze gebruiken we op het werk.
                            misschien een idee?
                            pm me anders eens.
                            floere.

Ik zou wel interesse hebben
                              Mvg

12 reacties aan het bekijken - 16 tot 27 (van in totaal 27)
                            • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.