stel jezelf even voor

Home Forum Porscheforum Stel jezelf even voor ! stel jezelf even voor

• Maker
    Discussie
  • Ben nieuw op Porsche forum hoewel ik al jaren alles over Porsche volg.
    Ik ben als RACB verantwoordelijks voor standen zowat 40j op alles circuitraces en heb dus heel wat Porsches zien winnen .
    Ga al sinds 1976 als offiial naar 24Hr Lemans.. Ben nu helaas/gelukkig ? 2j met pensioen:dus wordt 67j
    Ik ben steeds autoliefhebber geweest en heb diverse speeltuigen gehad : Catherham, A110 , Miatta , Mx5 etc.
    Toen naar Boxster overgestapt : 986 , 987 en nu 981.
    De 981 is echt een stap vooruit ,zeker de PDK -oude had tiptronic ! en zelfs met de 20″ P zeros rijdt hij heerlijk en ..zacht !
    De PSE is zalig .
    De legendarische “betrouwbaarheid ” is mij telkens ontsnapt .. steeds wel iets voorgehad en gezien bij mijn 2 vorige Boxsters de dakcontructie kapotging ….en natuurlijk net op verlof in Z Frankrijk …. zou ik ga graag ” ervaringen ” hebben hoe het cabriodak van de nieuwe 981 zich “gedraagt .
    groeten
    marcel

11 reacties aan het bekijken - 16 tot 26 (van in totaal 26)
  • XXX

Welkom Marcel, leuke historiek :up: maar euhm, foto’s of we geloven er niks van 😈

0

welkom, ben benieuwd naar enkele foto’s van je *porsche

0
        ken

welkom Marcel and have fun here

heb je per toeval geen foto’s van je *porsche ?

0

welkom en ik heb ook “nog” geen last met de kap. In de winter wel hard-top en in de zomer dek ik hem af als hij te lang in de zon moet staan.

0

welkom !! eindelijk nog eens wat jong geweld tussen de nieuwkomers 😉

in de dakconstructie van een boxster zitten toch speciale breekkoppelingen om ergere schade te voorkomen!? als die breken kan je de kap nog steeds probleemloos manueel openen en sluiten. alleen moet je dan goed opletten dat de afgebroken drijfarm de lining van je binnenbak niet perforeert.

0

Welkom Marcel.

Die Alpine ben ik wel benieuwd naar hoe dat reed… Ik heb ooit een korte proefrit gedaan met een latere Alpine Renault maar heb hem toch maar niet gekocht wegens schrik voor het onbekende. Die haarscheurtjes in het polyester zagen er toch maar vies uit.

Ik ben begonnen met een Z3 met manuele kap, dewelke al na 5 jaar zijn beste tijd had gehad. De Z4 met elektrische kap heeft daarentegen in 11 jaar niet de minste kik gegeven. Verschil is wel dat ik een carport heb gebouwd kort na de aankoop van de Z4. Zoveel mogelijk uit de zon houden is zeker niet slecht. Bovendien reed ik in de winter met de hardtop, dus sneeuw en ijs had ook geen invloed.

Ik had het wat gehad met open rijden, en de Cayman vind ik gewoon mooier. Dus over de Boxster kap kan ik u niets wijsmaken.. :popcorn:

0

Welkom op het *porsche forum Marcel. :drink:
                  981 :up: foto’s graag…

0
                  S2

Welkom! Een 981 is top!

0
                    PDS

Welkom !

:up:

0

Welkom Marcel!

0
                        Wim

Welkom op het forum Marcel, en de 981 mannen zullen zich wel melden. 😉

0
                        11 reacties aan het bekijken - 16 tot 26 (van in totaal 26)
                        • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.