Stel zelf je porsche samen.

Home Forum Porsche Links Stel zelf je porsche samen.

15 reacties aan het bekijken - 1 tot 15 (van in totaal 16)
    • that’s the spirit :applaus:

Anoniem

Doen we jorgen ,misschien hebben we in Maastricht al wat inspiratie op gedaan .

Bart gewoon doen !
          zullen haar hier in Hasselt ook eens proberen overtuigen 😆

Zoals onze 1ste Minister Jean Luc altijd zei: Ge moet de problemen maar oplossen als ze zich voordoen. :respect2: :respect2: :respect2:
            Dus herspuiten en dan zie je wel he Funny :relaxman: :relaxman: :relaxman:

Anoniem

Rocco nu zou het me goed uitkomen dat Madamme kleurenblind is . 😉
              Ik laat mijn ideeen nog niet schieten .Wacht op het juiste moment om het aan de vrouw te brengen :drink: .

Inderdaad plumber ik ben een klein detail vergeten :sleep: 😳

Funny als we nu alletwee onze auto’s zo eens lieten herspuiten, dan kan uw madam er toch niks van zeggen ? :relaxman: :mrgreen:

Anoniem

Rocco blijkbaar hebben we dezelfde smaak .
                  Toch wat betreft auto’s 😉 😉 😉

Rocco, er staat een wiel teveel aan je wagen :mrgreen: :sarcastisch

tof speeltje :driver:

pgulf.jpg

Anoniem

Leuke site ,ik heb me gisteren ook uitgeleefd . :lekker: :driver:

Ik had die ook niet via PF.nl maar via FB

Wim

[quote=”911_NL” post=86174][quote=”cabrio wim” post=86135]Heb nog een leuke link van de 911…[/quote]

Goh, wat een toeval, die plaatste ik gisteren aan het eind van de middag op het Nederlandse Porscheforum 😉 [/quote]

Dat is dan heel toevallig, en als jij dat denkt. :applaus:

Ik heb me gisteren ook eens uitgeleefd .
                              Vroeger jaar geleden) maar gelukkig terug tegen gekomen (thx Olaf)

Dit was mijn samenstelling

Attachments:
                              • 356Custom.jpg

[quote=”cabrio wim” post=86135]Heb nog een leuke link van de 911…[/quote]

Goh, wat een toeval, die plaatste ik gisteren aan het eind van de middag op het Nederlandse Porscheforum 😉

Er zijn nog een aantal varianten (kever, bus, Type3, etc) … op dezelfde site … -KLIKKERDEKLIK-

Ik heb deze gekozen voor Kerstmis :lekker: . Is iets dat nog op het verlanglijstje staat, een 912 rally-uitvoering. Wie weet als de kleine wat groter is …

[IMG]http://i285.photobucket.com/albums/ll79/bc911/Allerlei/912_rally.jpg[/IMG]

15 reacties aan het bekijken - 1 tot 15 (van in totaal 16)
                                • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.