Stijlvol aanpassen het kan ook

Home Forum Porscheforum Fotoboek Porsche Tuning Foto’s Stijlvol aanpassen het kan ook

15 reacties aan het bekijken - 46 tot 60 (van in totaal 96)
    • :respekt: :respect2:

Schitterende kleur, denk niet dat die origineel voor de 964 leverbaar was ? Slate Grey ?
        Velg combinatie en aanpassing van de voorbumper maken hem IMO af *luv

nice964.jpg

Mooi mooi

nog zo’n mix van meerdere modellen in één fotowsjop:

een 356 met english style wheel spinners 😀

356800x454.jpg

je maakt een mengelmoes van een targa, 964, 991, … en dan bekom je deze stijloefening

@ bbshifter, een knappe uitstraling met die vette velgen !

+1 nog een like en onnodige quote gewist 😉

@john beton: jouw humor is top man LOL

straks in het nieuws dat Maggie de Block teveel wagens afschrijft :happy:

Zo nen Z4 das tog een mottig ding. 😥 😥 Maar das persoonlijk

1506109_681871651853720_1453916688_o.jpg

Heb je al met zoiets gereden…? Mijn Z4 staat 40mm lager en ik kan je verzekeren dat dit al méééér dan voldoende is!

😆

Ik denk dat ik ruzie ga krijgen als ik de P ga verbouwen… 🙄

En kost geen geld…? Bied je mij een gratis schroefset aan Rodondo? :engeltje:

15 reacties aan het bekijken - 46 tot 60 (van in totaal 96)
                                • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.