Home › Forum › Porsche Marktplaats › Porsche Gezocht › Stilaan op zoek…
- Dit onderwerp bevat 29 reacties, 16 deelnemers, en is laatst geüpdatet op 12 jaren, 2 maanden geleden door
VAN DE VYVER FILIP.
-
MakerDiscussie
-
MakerDiscussie
-
Ik zou Michelin nemen.
Prijsverschil is te verwaarlozen.Ik sta op punt om 2 nieuwe michelins vooraan te scoren.
Ps 2 205/50 zr17 n3
Prijzen in het Antwerpse tussen 195-200€ gemonteerd & uitgebalanceerd.
Uit welke streek/bandenprovider komen de eerder genoemde voorstellen?
Luc[quote=”luc993cabrio” post=120528]Ja maar dan betaal je toch de BTW in Belgie :wtf: :wtf: :wtf:[/quote]
Louche type’s niet !
Voor de geinteresseerden… en tips en ervaringen zijn nog steeds welkom.
Ontvangen prijsstelling 2:
225/40R18
– Bridgestone EXP S02A N3 €146,-
– Continental Sportcontact 2 N2 €163,-
– Michelin Pilot Sport 2 N3 €173,-
– Pirelli P-zeroRosso N4 €166,-265/35R18
– Bridgestone EXP S02A N3 €224,-
– Continental Sportcontact 2 N2 €237,-
– Michelin Pilot Sport 2 N3 €248,-
– Pirelli P-zeroRosso N4 €239,-Prijzen inclusief montage en 21% BTW.
Ja maar dan betaal je toch de BTW in Belgie :wtf: :wtf: :wtf:
[quote=”porschky” post=120428]in mijn geval door mijn BTW-nummer extra voordelig omdat hij dan een factuur en prijs zonder BTW maakt als intracommunautaire levering… Dus desnoods iemand omsturen met een BTW nummer, of laten factureren op iemands naam met een BTW-nummer [/quote]
En we hebben onze Chinese vrijwilliger!
😉
Inmiddels een eerste prijsstelling binnen;
Ontvangen prijsstelling 1:
225/40-18
– Bridgestone EXP S02A N3: €155,-
– Continental Sportcontat 2 N2: €160,-
– Michelin Pilot Sport 2 N3: €170,-
– Pirelli PzeroRosso N4: €165,-265/35-18
– Bridgestone EXP S02A N3: €220,-
– Continental Sportcontat 2 N2: €235,-
– Michelin Pilot Sport 2 N3: €245,-
– Pirelli PzeroRosso N4: €230,-De prijzen zijn telkens per band inclusief montage en BTW.
Alle banden zijn Porsche gekeurd.ik ga hier altijd mijn banden halen: prijzen ONKLOPBAAR!! http://www.givawheels.be/
is net over de Nederlandse grens, vanuit Antwerpen een 20 minuutjes denk ik
in mijn geval door mijn BTW-nummer extra voordelig omdat hij dan een factuur en prijs zonder BTW maakt als intracommunautaire levering, op die manier betaalde ik voor mijn gehele set 19-duims M5 replicavelgen plus banden 870 euro!! Voor mijn laatste twee achterbanden op de 996TT (295 18 duims) Continentals betaalde ik 700 euro voor de twee, was minder dan Peeters Bandencentrale in de Pinte voor 1 vraagt! Dus desnoods iemand omsturen met een BTW nummer, of laten factureren op iemands naam met een BTW-nummer, het bedrag dat je in je zakken steekt is de moeite om die trip te doen, en zijn service ter plaatse is goed!!Als de Michelins maar € 60,- duurder zijn dan de Bridgestones hoef ik niet lang na te denken.
Go Michelin go…[quote=”RODONDO” post=120356][quote=”PVB” post=120271]Bij de Walter om de hoek (Performance Center) :?:[/quote]
Kijk even topic “prijs onderhoud”. :mrgreen:[/quote]
Ha…die Walter om de hoek :happy: :first:
“Prijs onderhoud” ❓
[quote=”WES-RS” post=120326]Ale nu Pascal, die kent ge toch. De Walter. Die zit daar net om de hoek. 😉 :lol:[/quote]
Ben jij altijd zo snel Wess ? :sarcastisch 😉
[quote=”PVB” post=120271]Bij de Walter om de hoek (Performance Center) :?:[/quote]
Kijk even topic “prijs onderhoud”.
Ale nu Pascal, die kent ge toch. De Walter. Die zit daar net om de hoek. 😉 😆
- Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.