Stinken na knallen

Home Forum Porscheforum Technisch Algemeen Stinken na knallen

• Maker
    Discussie
  • Even checken of jullie dit herkennen: na een tochtje knallen en ik zet de P binnen ruik ik een soort koppeling geur. Ik rij hem wel altijd netjes rustig warm, dan wat fun en meestal recht de garage in. Ik heb vandaag eens de laatste 5km rustig ‘uitgereden’, lage toeren, geen Sport of Sport Plus en het is merkelijk minder. Even ter info ik heb ne 3,4 Boxster Spyder met PDK en sport chrono plus…
    Graag jullie ervaringen Thanks

7 reacties aan het bekijken - 1 tot 7 (van in totaal 7)
    • [quote=”carbonman” post=166479]@KoenC het zal toch weer de Ferrari zijn die achteraan zal rijden hé, als hij rijdt tenminste :happy:[/quote]
      Gewoon Pagid kopen Kris

ps. Hij rijdt met de 328 ipv 355 … ik hoop dat we de boot halen … 😉

0

nog wat testjes gedaan: ritje met enkel hard terugschakelen, ritje met normaal terugschakelen en hard remmen. Resultaat het zijn de remmen! Is een verbrande bakeliet geur, buiten valt het niet op, als hij binnen staat ruik je het wel.

@KoenC
        het zal toch weer de Ferrari zijn die achteraan zal rijden hé, als hij rijdt tenminste :happy:

0

Laat hem nog heel he kameraad, zodat we nog samen naar Goodwood kunnen rijden einde juni!

ps. Als hij echt stinkt, rij jij achteraan! :coolness:

0

Het wil ook wel helpen als je slalom rijdt tussen de koeienvlaaien ipv vol er doorheen :mrgreen:

Toen ik je vorige week zondag in Geertruidenberg zag rijden rook ik nog niets… :coolness:

0

Denk dat je uw remmen riekt :think:
              Ik heb dat ook altijd na een vlotte rit :driver:

0

:happy: :happy: , mietoe,

Neen de geur van een verbrandde koppeling, man dat stinkt echt. Is het echt zo erg? Anders niets van aantrekken, heb je ooit al je radiators gekuist?

0

“Stinken na knallen”

Must… resist… funny… comment… 😡

0
                7 reacties aan het bekijken - 1 tot 7 (van in totaal 7)
                • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.