STORING ABS 964 TARGA 92

Home Forum Porscheforum Technisch Luchtgekoelde Porsches 964 STORING ABS 964 TARGA 92

• Maker
    Discussie
  • Af en toe gaat op het dashbord het alarmlampje samen met abs en lengte en dwarssper kort branden .Bij het remmen valt dan de abs even .(niet altijd )Is dit te wijten aan en slecht contact , want het is niet altijd.
    Bij hoge hoge snelheden geeft dit een onprettig gevoel.Heeft iemand een idee ,
    Alvast bedankt.
    Dirk

8 reacties aan het bekijken - 1 tot 8 (van in totaal 8)
    • Bedankt Rsr voor info , maar hoe begin ik hieraan?

Idd de pomp eerst eens ontluchten met de klopper zodat de lucht in het vatje weg is, normaal moet ze sneller stoppen dan 55 sec.

Hallo , om op de vraag van rsr te antwoorden , de pomp draait 55 sec , het alarm met een biepend geluid uit na 40 sec ( na stilstand van 1 week )

Ben je hier iets mee?

grts

Hoe lang blijft de pomp voor draaien bij het starten ?

Heb dit ook voorgehad en na herhaldelijk zouken en stukken vervangen (boegie kabels-rotor -sensoren van de abs -enz)na een lange testrit + – 100km met de tester aangesloten bleek de oorzaak uitijndelijk de delco zelf te zijn die voor dit onaangenaam fenomeen zorgde !nu 10000 km later geen probleem meer .succes met de zoekactie .

Ik heb het zelfde gehad met mijn 964 C4, ook de zelfde waarschuwingssignalen.

Uiteindelijk bleek het een slechte kabel van de bobine naar de verdeelkap te zijn, beide dus goed nakijken aan zowel de bobine als de verdeler kant.

[quote=”stefx911″:aziak7ud]Remolie niveau nog goed?[/quote]

Inderdaad, ABS pomp in front (onder kofferdeksel) even nakijken.
                  Bij eventuele lek direct het nodige doen, is zéér agressieve olie.

Remolie niveau nog goed?

8 reacties aan het bekijken - 1 tot 8 (van in totaal 8)
                  • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.