Home › Forum › Porsche Uitstappen › Summertour 2011
- Dit onderwerp bevat 103 reacties, 25 deelnemers, en is laatst geüpdatet op 12 jaren, 4 maanden geleden door Plumber.
-
MakerDiscussie
-
17 juni 2011 om 21:16
Alle info vind je op onze nieuwe site.
Hopelijk allemaal tot dan! 8)http://psummertour.wordpress.com/
Attachments: -
MakerDiscussie
-
plumber schrijft:
t’was inderdaad weer super leuk en weeral enkele oude gekenden tegengekomen.
Is steeds weer een prettig weerziens !En zelfs een Nederlandse Belg (of is het Belgische Nederlander ?) leren kennen met een mooie Cayman. Kreeg hem zelfs niet van mij afgeschud op een lange rechte baan 😆 8) Tot binnen 7 weken MBEMBE op de “Tour des bulles” van Rufie !
haha, probeer het nog maar eens bij Tour des Bulles, dan zal ik mn voet van het gas halen 😆
Idd zeer mooie fotos !
Voor mij graag foto 87; stuur maar naar Mushroom op, ik krijg hem dan wel via hem 8)Idd, héél mooie foto’s en mooie effecten toegevoegd !!
Zou ‘t mogelijk zijn om volgende foto’s op groot formaat doorgestuurd te krijgen : 38-39-40-41-42-54-79 😀
Mijn email adres is het typenummer van de eerste Boxster @telenet.be 🙂 (986 dus ;))@ degene die met de zwarte 996 reed met de LED achterlichten : ze passen erin ! Ik vond het heel geslaagd…
bladerunner schrijft:
Zou iemand mij kunnen vertellen van wie de bruine 911 met nummerplaat 1-OAC-380 is? Ik vind de spoorbreedte en hoogte perfekt en zou hieromtrent enkele vraagjes willen stellen zodat ik de mijne ook zo kan aanpassen.
Da’s de mijne, PM is verzonden. 😉
Schoon fotokes btw !!
Geert.
Zou iemand mij kunnen vertellen van wie de bruine 911 met nummerplaat 1-OAC-380 is? Ik vind de spoorbreedte en hoogte perfekt en zou hieromtrent enkele vraagjes willen stellen zodat ik de mijne ook zo kan aanpassen.
Bedankt.
Ik ben maar een hobbyfotograaf, en heb de meeste foto’s een beetje bewerkt. Maar als jullie volgend jaar iemand zoeken, laat maar iets weten ‘lol’.Mooiere foto’s als die van onze fotograaf, al zeg ik het zelf! Chapeau!
Zeer knappe foto’s waarvoor dank .
Deze is wel een erg specialleke , maar erg mooiOp volgende link kan je alvast de foto’s bewonderen, de filmpjes is voor volgende week.
Foto’sAangezien wij ‘s avonds nog een afspraak hadden kon ik niet blijven voor de BBQ, ik ben echter wel benieuwd naar de uitslag van de kwis, staat deze ergens vermeld.
Overigens ik heb ook nog een heleboel foto’s en een paar filmpjes van het evenement, maar mijn computer is gecrashed. Hopelijk is deze volgende week terug in mijn bezit en kan ik de filmpjes mailen. De foto’s probeer ik met een andere computer vanavond of in het weekend te posten.@audiotronics: zulke grote muurfoto’s kunnen tegenwoordig makkelijk gemaakt worden via printingwinkels/drukkerijtjes. Mijn vriendin heeft via een printing winkel alhier het geboortekaartje van ons tweede kind laten uitvergroten om een muur van de kinderkamer meer te bekleden… Wij hebben dat alhier in Gent gedaan via ‘Basic Design’, maar uiteraard denk ik dat er mensen dichter in de buurt zijn bij jou die dit ook moeten aanbieden… (die drukkerij heeft die vellen gemaakt, een andere firma is ze komen ophangen! Waren meerdere vellen die zoals reclame-affiches op straat elkaar deels dienen te overlappen om tot het totale beeld te komen)
😆 😆 😆
Is voor een enkel bed 8)
Dan kan Funny onmiddelijk de vlag en het dekbedovertrek bestellen 😆
Anoniem1 september 2011 om 01:32@ funny; dan is dit voor U de oplossing …
😆
- Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.