Summertour 2012

Home Forum Porsche Uitstappen Summertour 2012

15 reacties aan het bekijken - 16 tot 30 (van in totaal 91)
    • [quote=”Remmel” post=105206]Ook een leuk moment gisteren;
      Er kwam een verlaten rood stoplicht in beeld op een dubbelbaans weg…
      Koen stond rechtvoor en ik ging er links naast staan en dacht ‘let’s have a dragrace’…
      Raampjes open, ik hoor Koen nog zeggen ‘kijk uit voor de flit…’ GROEN!!!! VROAAAAAARRRR!!
      Dat moet toch heerlijk geklonken hebben vanaf jouw zijraam of niet?

Jammer dat de piloot van de Spyder geen camera had, dat waren mooie plaatjes geweest :D[/quote]

Ja dat was echt een TopGear moment :drink: volgende keer even de GOpro monteren en aanzetten.
      als enige cabrio kan ik bevestigen dat het fantastisch klonk!

Ok dat snap ik.
        De injectie computer al eens gewisseld?
        Ben toch echt benieuwd wat het kan zijn.

Vond het gisteren grappig dat jij je zin nog niet uigesproken had en ik er al volle lolly vandoor ging.
        Ook Pjotr moest er hartelijk om lachen 😀

Klonk idd super , net als de Spyder .
          Maar zolang mijn P niet binnen is geweest (ben nog steeds aan het wachten op een telefoontje dat die binnen mag) zodat het inhouden verholpen is , drag ik niet meer 😉

Ook een leuk moment gisteren;
            Er kwam een verlaten rood stoplicht in beeld op een dubbelbaans weg…
            Koen stond rechtvoor en ik ging er links naast staan en dacht ‘let’s have a dragrace’…
            Raampjes open, ik hoor Koen nog zeggen ‘kijk uit voor de flit…’ GROEN!!!! VROAAAAAARRRR!!
            Dat moet toch heerlijk geklonken hebben vanaf jouw zijraam of niet?

Jammer dat de piloot van de Spyder geen camera had, dat waren mooie plaatjes geweest 😀

[quote=”Remmel” post=105151]
              Wist je dat hij ook een Impreza STi heeft?, wat dat betreft lijken jullie wel op elkaar.
              [/quote]

Yep , dat is ter sprake gekomen .
              Duidelijk dezelfde denkwijze dat men ook in de niet Porscheritjes ook mag genieten van het leven :drink:

Even tussendoor een korte update; heb net de injectiecomputer en de brandstofcomputer gewisseld, dit blijkt het niet te zijn.
                Het is dus iets minder duurs 😀

Waarschijnlijk een relais dat slecht contact maakt of defect is.
                Straks even naar de garage om de betreffende relais op te halen en dan wisselen…
                En dan maar hopen dat het dat is, zo niet is het een verstopping in de brandstofleiding cq pomp.

Jeroen en Timmy,

Bedankt voor de super toffe rally met zo’n fantastisch weer. Het was een hele relaxte rit omdat jullie ruim voloende stop pauzes hadden voorzien en de rit niet te lang hebben gemaakt.

Hele goede organisatie met een lekkere cocktail en een heerlijke BBQ als afsluiter.

We kijken al uit naar volgend jaar en reserveren alvast hetzelfde zomerweer. En … ik stel voor dat Lou en Mieke volgend jaar nog wel mogen meerijden maar geen vragen meer mogen oplossen!! 🙂

Thanks.

Bart

Was inderdaad een mooie rit (± 120 km) :relaxman:
                    Heb heel wat km’s samen gereden met een Rode 964 carrera RS, mooie wagen trouwens :applaus: toffe jonge eigenaars :respect2: JP ik heb hem erop gewezen die nooit te verkopen :engeltje:
                    De variatie in de manier van opstellen van het roadboek was goed gedaan.
                    Vooral het laatste deel (cijfers zoek op kaart) vond ik leuk.
                    Op naar volgend jaar; doe zo voort Jeroen en Timmy :applaus: :applaus: :respekt:

@ Remmel hopelijk valt het allemaal nog een beetje mee met de 928, wel mooi dat je een Gele depannage wagen kon regelen.

Super event! Bedankt aan de organisatie :relaxman:
                      Koen en co,
                      Ik vond het super, we hadden een tof groepje met een rijstijl passend bij het weertje, lekker cruisen, zonneke op het bolleke. Spijtig dat JP zijne in panne gevallen is. Ik hoop dat het snel is opgelost. Gelukkig werd het wachten voor jullie beloond met een ijsje. Toen we jullie verlieten hebben we aangesloten bij een groepje waar het tempo wel wat steviger was (hoeft niet voor mij) en na de tussenstop op het schip zijn we huiswaarts gekeerd. Mijn zoontje is dan terug van Geel tot Hasselt in slaap gevallen :sleep:
                      Onderweg nog wat fun gehad met enkele VW’s die ook van een treffen kwamen :happy:
                      Voor mijn 5-jarig zoontje was het ook super want toen we thuis waren vertelde hij als eerste dat hij van de -vriendelijke meneer in de blauwe porsche- een Caprisunneke had gehad. Voor mij was het foutje in het raodboak ook het hoogtepunt van de dag. Thanks Koen, ook voor de toffe fotos! :respect2:
                      En JP, ik zal de volgende keer sleepkabels meenemen, ik heb toch 2 rode sleepogen achterop :happy:

Mooi verslag Koen!
                        En we blijven inderdaad lachen, kost minder spieren dan huilen heb ik ergens gelezen 😀

De vriend die ik uitgenodigd had was Patrick (met de 993).
                        Wist je dat hij ook een Impreza STi heeft?, wat dat betreft lijken jullie wel op elkaar.
                        En weet Pjotr nu al of hij gaat sparen voor een 968, 993 of 928? 🙄

Hey,
                          Prachtige dag, echt genoten…leuke mensen ontmoet en super BBQ.
                          Hadden 520Km op de teller, super toffe rit.
                          Veel en lange terrassen gedaan, prachtige omgeving.

Vandaag een erg leuk dagje gehad .
                            Al hadden we maar erg kort het bed gezien (5 uurtjes) en nog minder geslapen stonden we klaar om te vertrekken .
                            Onverwachts kregen we gisterenavond bezoek van Magda’s broer die in het Ruhrgebied werkt en zo af en toe er eens uit moet en op bezoek komt .
                            Dit viel natuurlijk een beetje ongelegen , maar hij wilde de start toch meemaken (nog nooit zoveel Porsches bij elkaar gezien)
                            Uiteindelijk besloten we met ons drieën in de CS te kruipen tot JP ineens alleen bleek te zijn en dus zijn bijzittersstoeltje wel wilde uitgeven ( waarvoor een enorme dank U) :respect2:
                            De eerste Porsche waarin die in zijn leven mocht zitten en meerijden was een knalgele 928GT . Hij was helemaal in de wolken .
                            In het begin was het roadboek even verwarrend waardoor iedereen verkeerd reed , doch dat euvel was al snel opgelost .
                            Daarna liep het eigenlijk super tot een foutje in het roadboek ons dwong tot een gezellige tussenstop voor een babbeltje , drankje en rookpauze .
                            Toen we wisten hoe het verder moest werd er weer vertrokken tot helaas JP’s auto er genoeg aan had .
                            Ik zag hem ineens stoppen (ik was koptrekker) en bij het uitstappen grapte ik even van ” Wat is het JP ? Is de benzine nu al op ?” .
                            Tja , ik moest even de 928 reputatie aanhalen 😈
                            Bleek dat hij idd in panne stond en de wagen niet meer wilde lopen .
                            Dat was natuurlijk echt minder 👿
                            Eerst gingen we zelf op zoek waar het aan zou liggen , dan even een chase achter de oranje speedster waarvan we wisten dat hij garagehouder was .Deze super behulpzame man stemde dadelijk in om zijn rit te be-eindigen en om te draaien om te komen helpen . Voor hem was het bij niet te herstellen ook gedaan , en besliste om naar huis te rijden om zijn partner te halen voor de BBQ . :applaus: :applaus: :applaus:
                            Dan beslisten we om met z’n allen te wachten tot de depaneur er was zodat JP niet alleen moest wachten .
                            Carbonman heeft ook een hele tijd meegewacht tot het (begrijpelijk) uiteindelijk wat lang voor zijn zoontje duurde en zij zich (na eerst vragen aan ons of het OK was) bij een voorbijrijdende groep aansloten :respect2:
                            Nadat JP kon vertrekken hebben we de rest van de rit met onze twee overblijvende Porsches gereden . De andere P (naam van de sympathieke man ontgaat me) had een stoeltje vrij zodat Piotr (Magda’s broer) ook nog eens in een 993 kon meerijden :first: .
                            We hebben nog een erg leuke rit gedaan en zelfs nog even gezellig een terrasje (of moet ik zeggen bootje) gedaan . Uiteindelijk kwamen we maar 5 minuten later aan dan de organisatie gepland had , wat ondanks de lange tussenstop dus echt meeviel) .
                            Voor de beker was het helaas niks meer geworden . Net niet volgens Timmy (een vierde plaats met één puntje te min)
                            Daarna stilletjesaan richting thuis . Nog wel even een kleine tussenstop gedaan zodat Piotr nog iets gegeten had voor hij op de terugweg vertrok .
                            Dat was de afsluiting van een (mede door het schitterende zweetweer) schitterende dag met gezellige mensen , mooie wagens en schitterende wegen (al kende ik er een deeltje van van mijn eerste Herfstrit 😉 )

Super werk Jeroen en Timmie , alsook alle deelnemers die dit mogelijk maakten .
                            En nogmaal dank aan zowel JP als de 993 rijder die zomaar zonder te wtijfelen hun bijzittersstoelen ter beschikking stelden

Mijn fotootjes vinden jullie HIER

Een paar teasers

Een weitje vol . Ondanks dat er dit weekend toch serieuze evenementen waren een mooie opkomst

Genieten puur

Ondanks de tegenslag blijft die man lachen . Een man naar mijn hart R-E-S-P-E-C-T :respect2: :respect2: :respect2:

Gelukkig hebben ze op aanvraag een sleepwagen geleverd in de juiste kleurstelling . Zo kon JP met zijn gele bolide erop en zijn gele T-shirt aan asortie aan het venstertje zitten 😈

Schitterende tussenstop

Net de motor van m’n turbo’ke laten nadraaien na een zonovergoten, leuke dag uit.
                              Het waren 500 zalige km’s (met vertrek vanuit Beselare/Roeselare naar het -toch voor de west-vlamingen- verre Antwerpen/limburg)

Top aan de mannen van de organisatie!
                              Bbq was mooi meegenomen en lekker!

Ook thanks aan de Black 4S brothers waarmee we een groot deel van de dag samengereden hebben… En geterrast hebben 😀

Volgende jaar terug als we kunnen…

Op naar de volgende rit :relaxman:

Proficiat Pascal ,met die fles wil ik je wel helpen hoor . 😉

Aan de organisatie: Het was een superleuke rit, niet té lang (veel terrasjes kunnen doen :drink: ), goede organisatie! En het prachtige weer maakte het natuurlijk ‘Af’
                                  We hebben ervan genoten! :applaus:

15 reacties aan het bekijken - 16 tot 30 (van in totaal 91)
                                • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.