SuperSunday 2013

Home Forum Porsche Uitstappen SuperSunday 2013

• Maker
    Discussie

• Jens Mommens
    Deelnemer

Is er iemand die op 8 september naar SuperSunday in La Roche gaat?
      Is naar het schijnt de moeite!

15 reacties aan het bekijken - 16 tot 30 (van in totaal 59)
      • Mooie foto’s!
        Ik hoef de mijne al niet meer te plaatsen zie ik…, alleen een aantal selecte misschien straks.
        Deze in ieder geval die had ik beloofd, de non-verbale communicatie :mrgreen: :ass:

ss100.JPG

ss115.JPG

ss129.JPG

ss139.JPG

ss142.JPG

ss143.JPG

ss144.JPG

ss146.JPG

Maar na regen kwam zonneschijn :coolness:

ss050.JPG

ss056.JPG

ss114.JPG

ss119.JPG

ss106.JPG

ss124.JPG

Juist terug van de supersunday rit (1 dag langer gebleven ) zeer leuk weekend met veel toffe mensen ,ook speciale dank aan Patrickvb om ons de leuke locatie’s te tonen en waar het zeker de moeite was om te gaan eten s’avonds ! Het P forum was zeker in de meerderheid en de *porsche was over het algemeen zeer sterk vertegenwoordigd .Hier enkele beelden van een schitterende dag waar ik volgend jaar zeker terug bij zal zijn .

ss017.JPG

ss027.JPG

ss032.JPG

ss040.JPG

ss043.JPG

ss046.JPG

[quote=”carbonman” post=141831]Zijn die mannen niet failliet gegaan?[/quote]
                Inderdaad:
                http://en.wikipedia.org/wiki/Artega_GT

Ja man die artega GT, wel vet, zeer mooi.
                  Zijn die mannen niet failliet gegaan?

Klopt, ik hoorde hem totaal niet (reed achter de V8, de V10 hoorde je wél) en hij is te zwaar.
                    Die Artega daarentegen: slechts 1100kg.
                    Rijden er slechts 2 van in België!
                    De koude douche is feitelijk dat er een VW Passat motor in ligt met 300pk maar dat hoor je er beslist niet aan!

Jp ik vond het ook fijn om nog eens bijgepraat te hebben !

Zo’n R8 geeft me niet echt een wow-gevoel .Het zal waarschijnlijk een goede en leuke sportwagen zijn maar ik vind hem te steriel .

Vervuilde Porschekontjes tijdens de 1e stop;

Wat ik mooi vond was dat iedereen gewoon “petrolhead” is ondanks de verschillende merken en prijsklassen.
                        Tijdens de lunch zat ik tussen de rijder van een Audi R8 en een Artega GT, echt een leuk gesprek gehad.
                        Misschien hielp het dat die R8 voorafgaand aan de lunch mij niet los kon rijden :mrgreen:

Heb helaas te weinig tijd om dit forum in de gaten te houden…, zal toch eens opnieuw prioriteiten stellen en dit iets vaker lezen!
                          Enfin ik was er wel bij maar wist niet dat er een topic over was 😳

Om 6:45uur vertrokken in de stromende regen en bij een dip in de snelweg zelfs even in een 4-wieldrift geraakt door het vele water op het wegdek.
                          Aaargh dat was ff schrikken, toen kon de verwarming iets lager.
                          Gelukkig stopte de regen en konden we na het ontbijt om 10uur vertrekken bij droog weer en begon even later zelfs een warme zon te schijnen.

Jaha de discussie met de Lotus-rijders 😀 ik heb ergens nog een mooie non-verbale foto die alles zegt, zal ik later nog plaatsen.

De route was geweldig, erg mooie wegen daar.
                          En de variëteit aan wagens…, prachtig.
                          Omdat ik geen bijrijder had haakte ik achter verschillende wagens aan, dus keek nu niet eens steeds naar een Porsche maar ook naar Noble, TVR, Lamborghini etc. dat is toch ook wel eens leuk, zeker met die geluiden erbij.

Moet Bart gelijk geven met die SLS Black Series… man wat een wagen!
                          Was trouwens een erg plezierig weerzien Bart!
                          Maar die Gemballa mocht er ook zijn wow….;

En tevens zag ik dat de TVR rijders de Porschedames een warm hart toedragen (lees de sticker);

Mooie organisatie vandaag, en inderdaad, indrukwekkende collectie wagens op de parking van Floreal La Roche.
                            PF was goed vertegenwoordigd.

IMG_3150.jpg

@Funny
                            : jammer genoeg is mijn garagepoort niet breed genoeg voor de Mercedes 😉 😉 😉

Als ik er buiten Porsche 1 Wagen kon uit kiezen was het de Mercedes Sls Amg Black series .Wat een imposante wagen . :lekker:

[quote=”Funny” post=141766]Zoals je schrijft Chris er hing een heel goede sfeer ,iedereen was heel sympathiek en niemand keek op niemand neer ook niet op Funny met ‘maar’ een gewone standaard Boxster .
                                Oei ik hoop dat ik niet in de weg reed van anderen . 😳 :cry:[/quote]
                                Zeker niet!

Zoals je schrijft Chris er hing een heel goede sfeer ,iedereen was heel sympathiek en niemand keek op niemand neer ook niet op Funny met ‘maar’ een gewone standaard Boxster .
                                  Oei ik hoop dat ik niet in de weg reed van anderen . 😳 😥

Net *porsche gepoetst en terug op stal gezet na een super dag in de Ardennen, echt top! Fantastische wegen, top organisatie en veel petrolheads!
                                    Was ook eens leuk om drivers van andere merken te ontmoeten. Tof weerzien met PF leden, pittige discussies met Lotus-rijders, kortom absolute aanrader, volgend jaar zeker opnieuw.
                                    Mijn copiloot Tom is tevens gebeten door het P virus en het zal niet lang duren eer hij op het PF zich zal aanmelden…
                                    Bart, ik heb veel lof gehoord over je stuurmanskunsten in ‘maar’ een Boxster! :happydance:

15 reacties aan het bekijken - 16 tot 30 (van in totaal 59)
                                  • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.