SuperSunday 2013

Home Forum Porsche Uitstappen SuperSunday 2013

• Maker
    Discussie

• Jens Mommens
    Deelnemer

Is er iemand die op 8 september naar SuperSunday in La Roche gaat?
      Is naar het schijnt de moeite!

15 reacties aan het bekijken - 31 tot 45 (van in totaal 59)
      • Net terug van Super Sunday ,een heel goede organisatie ! :applaus:
        Wat was er zoal aanwezig ,Porsche ,Ferrari ,Lambo ,A8 ,Ford Focus Rs ,Noble ,Tvr ,Jag ,Artega ,Mercedes Sls ,Maserati enz .
        Snoer zal hier wel wat foto’s posten .

Ik zal er zijn !Met plezier :drink:

[quote=”Funny” post=141324]Kom je af Patrick ?[/quote]
            Met mijn madam haren 318D?
            😉
            Kunnen anders zaterdag eens afspreken voor ne meet & greet :drink: in de Manivelle of ergens anders.

Kom je af Patrick ?

[quote=”Momenol” post=141318]
                Voor SuperSunday gaat het denk ik niets worden, is 3 uur rijden [/quote]
                Van waar moet jij komen?

Ik ben volgend weekend ook in de regio, maar jammer genoeg zal het niet met de Boxster zijn.
                De tussenstop is in Beffe aan de kerk.
                Ken de streek zeer goed, heb zelf diverse roadbooks gemaakt in de (zeer) uitgebreide regio van La Roche.

Voor de liefhebbers, zak eventueel eens af naar La Manivelle, een gezellige muzikale bistro in Rendeux,
                tegenover Restaurant Moulin de Hamoul, op de baan tussen La Roche en Hotton.

Off-toppic maar de Db4 is een juweeltje ! :applaus:
                  Bekijk eens die verwarming voor de achterruit ! :up:

Wim

Zoek maar een antraciet grijze Aston Martin DB4 met een grijze ouwe man erbij zonder lanyard, en dat ben ik. 😉

[quote=”cabrio wim” post=141310][quote=”Momenol” post=141264]Toevallig niemand die nog een Co zoekt met ervaring? :D[/quote]

Mocht je niet kunnen, kom dan naar Wijnegem 8 september, staan ook mooie en exclusieve Porsches en andere auto’s.

http://www.antwerpconcours.be/%5B/quote%5D

Daar ga ik zowiezo naar toe. En in de voormiddag naar cars en coffee.
                      Spreek me maar aan als je me ziet, daartegen heb ik wel de forum lanyard 🙂

Voor SuperSunday gaat het denk ik niets worden, is 3 uur rijden en was ook compleet vergeten dat er dit weekend in Wijnegem ook iets te doen was 😀
                      Bedankt voor het aanbod Funny :drink:

Wim

We staan daar met onze lieveling, en zal fototoestel meenemen. :relaxman:

Het zal daar zeker de moeite zijn !
                          Wie er heen gaat gelieve foto’s te maken en te posten aub 😉

Wim

[quote=”Momenol” post=141264]Toevallig niemand die nog een Co zoekt met ervaring? :D[/quote]

Mocht je niet kunnen, kom dan naar Wijnegem 8 september, staan ook mooie en exclusieve Porsches en andere auto’s.

Introduction

[quote=”snoer 964″ post=141250]Je kan nog inschrijven Luc :driver: :driver: :driver: :driver:[/quote]

Ja da wel, maar is te kort bij voor mij om dit geregeld te krijgen, zou beetje teveel klanten moeten afbellen voor dit weekend. *slotje *slotje *slotje

Zal wel proberen op 15/09 de rit van PCT mee te rijden :driver: :driver: :driver:

Als je tot in La Roche komt kan je mee .

Maaltijd hoeft voor mij niet 😉

Ik ben ingeschreven met de boxster , met mij zullen ze dan helemaal niet praten ! 😳 😥
                                    Tenzij ik tegen een Ferrari-rijder zeg wat een hoop oud ijzer heb jij mee 😉 Hij zal wel kunnen praten ! 😉

Momenol je kan meerijden maar wij zijn er al van de zaterdag .Feit is ook ,dat ik je niet heb opgegeven als co-rijder en voor de maaltijden op zondag is dat wat moeilijk .Je kan toch maar moeilijk buiten blijven staan 😥

15 reacties aan het bekijken - 31 tot 45 (van in totaal 59)
                                  • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.