SuperSunday 2013

Home Forum Porsche Uitstappen SuperSunday 2013

• Maker
    Discussie
  • Is er iemand die op 8 september naar SuperSunday in La Roche gaat?
    Is naar het schijnt de moeite!

14 reacties aan het bekijken - 46 tot 59 (van in totaal 59)
    • Hier ook interesse in het roadbook, kan zelf niet op 08/09.

[quote=”Momenol” post=141264]Toevallig niemand die nog een Co zoekt met ervaring? :D[/quote]

Ik zou zeggen je mag achteraan bij mij zitten , maar ik denk dat dat niet goed zal komen :bounce:

[quote=”RS” post=141263]Al moet ik zeggen niet met iedereen daar aan een babbel geraakt, de Lambo en Fellali kerels hebben het niet zo op Porsche…maar wisten we al zekers?[/quote]

Die kunnen gewoon niet tegen het feit dat ze teveel betaald hebben voor dezelfde (of zelfs mindere) prestaties… 😈

Toevallig niemand die nog een Co zoekt met ervaring? 😀

In het verleden aan deelgenomen, was de moeite!
              Al moet ik zeggen niet met iedereen daar aan een babbel geraakt, de Lambo en Fellali kerels hebben het niet zo op Porsche…maar wisten we al zekers?

Je kan nog inschrijven Luc :driver: :driver: :driver: :driver:

Ja, hadden we dit een beetje vroeger geweten :what: :what: :what:
                  Extra kopie roadbook gewenst aub :hail: :hail: :hail:

Ik zal er ook zijn, samen met een Lotus maat, ben benieuwd

William ik bezorg je met plezier een copie .

ik zal daar ook zijn met de bende van Snoer :driver: *slotje :happydance: :coolness:

Had ik dit eerder geweten had ik er verlof voor genomen.
                          Een rondrit rond La Roche kan alleen maar prachtig zijn.
                          Ik wil eventueel wel van iemand een copietje hebben van het roadboek, kan ik de rit later een keertje :driver:

Ik ben ook 1 van die andere forumleden :driver: 😆 😛 die daar naar toe gaat .

Ik wou graag ook gaan, want trip met een roadboek vind ik altijd fun. Maar ik heb nu niet echt een exclusieve wagen, dus no go for me 😥

Zowel ik zelf als andere forumleden zullen daar zijn . :driver: :driver:

14 reacties aan het bekijken - 46 tot 59 (van in totaal 59)
                              • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.