Home › Forum › Porscheforum Technisch › Watergekoelde Porsches › Cayenne › ‘t is hier wreed kalm
- Dit onderwerp bevat 40 reacties, 14 deelnemers, en is laatst geüpdatet op 14 jaren geleden door
longbeach.
-
MakerDiscussie
-
MakerDiscussie
-
Anoniem20 maart 2011 om 16:06
rafctt schrijft:
@ alle andere wil nie bitsig zijn, ik vind die rivaliteit wel grappig maar ook triest. Alle porsche rijders zouden zich moeten realiseren dat…
Ok, Let’s kick some ass 😕
Niet dat het veel uitmaakt maar het was de BOXSTER die Porsche gered heeft. Financieel liep het niet te best toen die uitkwam. Toen de Cayenne uitkwam was Porsche al zeer winstgevend, dus er was geen enkel risico op dat moment.
Het is wel algemeen geweten dat de winstmarge voor Porsche op de Cayenne degoutant groot is en we weten allemaal hoe dat komt 😉
PS. Weet er iemand of er een P. dealer is in NY ?
ik heb hier weeral wat bijgeleerd! dat redderverhaal van de KJN was me nog niet bekend.
wel de identieke story over de boxster anno 1996.
dus de modellen waar (vooral op PF NL) op neergekeken wordt, zijn simpelweg de redders van hun gebloemleesde 9elfjes 😀Ik weet dit dat de Cayenne de redder is van Porsche
Gelukkig is die auto een succes en kan de 911 daardoor verder ontwikkeld worden
Voor mij is een Porsche een Porsche
Alle modellen krijgen mijn aandacht en vooral de fun die deze auto’s geven aan de rijders
Niets is leuker dan mensen met de glimlach zien zitten in de auto
Zo blijft autorijden FUN@ vawilliam2003: cayenne is met 2 Nnen lol
@ alle andere wil nie bitsig zijn, ik vind die rivaliteit wel grappig maar ook triest. Alle porsche rijders zouden zich moeten realiseren dat zonder de cayenne we nu waarschijnlijk over porsche zaliger zouden spreken… (aiaiaaaaai hier gaat het echt beginnen 8) )
Van alle SUV is de cayenne het meeste porsche lol
(Maar ik rij er gene meter meer mee zonder mijn getuigkoffer en laptop met durametric kabel/software in mijne koffer)
Anoniem20 maart 2011 om 00:32Cayenne?
Laatst nog staan beven naast zo’n turboS tuned geval van een klant en ‘t was geen madammeke 😉 …+- 600 pk, koppel (ben ik vergeten) + 300/h…een kleine 4Sec naar 100/h, kortweg een beest, zoiets dus:
[IMG]http://i53.tinypic.com/15rh890.jpg[/IMG]
daar krijg ik met mijn rijdingk ferm van op m’n kl**ten 😕
@ rafctt, eens contact opnemen met “luc993cabrio”, Cayenne rijder 😉funny schrijft:
Dat er nu niemand durft schrijven het mooiste plezier is naar iets verlangen want dat ben ik beu gehoord .
😆 😆 😆 😆 😆
PS : Herstel gewenst. Ikzelf heb ook al aan beide kanten mijn sleutelbeen gebrolen gehad . Maar zelfs bij een dubbele sleutelbeenbreuk (aan rechterkant) was ik niet uit de wagen te houden hoor. Ben toen zelfs nog voor een weekendje naar Duitsland getoerd 😉
Anoniem19 maart 2011 om 23:58Bruno bedankt.Ik kon 2 of 3 weken geleden op een zondagvoormiddag al eens mijn sleutelbeen gebroken hebben door de sound die een amg maakte ergens tussen Eernegem en Westkerke .Kvloog bijna van mijn fietsje . 😉
Als we een Cayenne zien zeg ik tegen mijn vriendin: kijk een cayenne .
Haar antwoord is :een vrouw die er met rijdt (is effectief vaak het geval).
En mijn reactie is dan ,schatje die Cayenne is echt wel groot hoor om met te rijden
😉 .@funny Een spoedig herstel en vlug nieuws over u nieuwe speelgoed
Gelukkig reageert niet iedereen zo bitsig op een grap
Ik zou al veel moeten beantwoorden
Het zijn gewoon de grappen die gemaakt worden met een cayenne maar er zijn er weinig die het kwaad bedoelen
Er zijn helaas weinig Cayenne eigenaars die hier op het forum zitten en affiniteit hebben met het merk Porsche
Daarom wordt er weinig gepost over de Cayenne
Hopelijk krijg ik nu ook geen bitsig antwoord terugAnoniem19 maart 2011 om 23:09rafctt schrijft:
vawilliam2003 schrijft:
[quote]Naar mijn bescheiden mening rijden er vooral jonge mama’s met een cayenne.
Die hebben geen tijd om opt forum te schrijven 😀In welke buurt woon jij, ik denk dat we met veel naar die jonge mama’s gaan komen kijken…
Spreek enkel wanneer zwijgen niet baat 😉Ook gelijk de reden gevonden waarom er hier niet veel gepost wordt denk ik :idea:[/quote]
Ik ben van Geel.
Hier rijden enkele jummy mammy’s (beetje inside humor met mijn beste vriend) met cayenes.Anoniem19 maart 2011 om 22:54Ben nog iets vergeten tips voor het kopen van een driewieler heb ik ook al gekregen dus die tip hoef ik ook niet meer 🙁 🙁 🙁 🙁
😀 😀 😀
Anoniem19 maart 2011 om 22:51Beste forumleden hier iets over CAYENNE :ik wacht al sedert september op mijn Cayenne en ik vrees dat ik nog enkele maanden geduld zal mogen hebben .
Ik had hier liever mijn ervaringen met de cayenne gepost maar ja 🙁
Dat er nu niemand durft schrijven het mooiste plezier is naar iets verlangen want dat ben ik beu gehoord .Voorlopig kan ik ook niet met mijn 964 rijden want heb vorige week zondag bij een val met mijn fiets mijn sleutelbeen gebroken . 🙁 🙁 🙁
Senna1 schrijft:
rafctt schrijft:
[quote]zo weinig cayenne rijders hier?Misschien zitten ze op het VW touareg forum :D[/quote]
ik zag jou profiel ook op het vw kever forum dacht ik 😈
vawilliam2003 schrijft:
Naar mijn bescheiden mening rijden er vooral jonge mama’s met een cayenne.
Die hebben geen tijd om opt forum te schrijven 😀In welke buurt woon jij, ik denk dat we met veel naar die jonge mama’s gaan komen kijken…
Spreek enkel wanneer zwijgen niet baat 😉Ook gelijk de reden gevonden waarom er hier niet veel gepost wordt denk ik 💡
- Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.