T1 Busje voor 1600 euro !!

Home Forum Zeverhoekje T1 Busje voor 1600 euro !!

• Maker
    Discussie

• 123

No shit, op autoscout gevonden.

Uiteraard ben ik niet op mijn achterhoofd gevonden : If it’s too good to be true, it probably isn’t true.
      Maar ik troll graag eens wat scammers. Cheap entertainment.

Reactie:

Hey, ik wil em kopen voor die prijs
      Waar kan ik hem kopen oppikken? Ik breng cash money !!

Niet veel later

“famiglia TIROZZI
      Bijlagen10:29 (10 uur geleden)

aan mij, mij

Hallo;

Alle verontschuldiging voor de vertraging van mijn mail.

Excuseer me voor de vertraging van mijn mail Mijn Volkswagen Transporter 1960
      Is altijd beschikbaar en ik geef het op 1600 euro als laatste prijs met al deze papieren.
      Lichaamstijlverf: Metalen niet-roker; Binnen / buiten zeer schoon service boek beschikbaar.
      Controleer technisch is OK, 4 nieuwe banden radio / CD / MP3 / speler.

BESCHRIJVING van mijn Volkswagen Transporter 1960:

Volkswagen Transporter 1960,
      Brandstof benzine transmissie handleiding
      Buitenkleur Geel en Groen
      Binnenlandse Kleur
      Bruin en groen
      Aantal zitplaatsen 5
      Aantal deuren 5

Mijn Volkswagen Transporter 1960 heeft geen mechanische en elektronische problemen.

Als verslaggevers zonder grenzen, ben ik momenteel op een missie, omdat ik het aan een bezorger heeft toegewezen die het kosteloos aan uw adres zal brengen, omdat ik alles voor mijn vertrek al heb geregeld.

Bij aflevering wordt u de relevante papieren overhandigd
      – Grijze kaart
      – Interviewbiljetten
      – Certificaat van niet-belofte
      – Het TC certificaat dat is toegevoegd,
      – De verkoopovereenkomst die ik voor mijn vertrek heb gesteld). etc.

Het is daarom dringend dat u mij uw thuisadres in deze volgorde zendt zodat ik ze naar de bezorger kan sturen, zodat hij u op zijn agenda bespaart:

Naam:…………………….. ………
      Voornaam:…………………. ………
      Adres: ………………… …………………
      Postcode: …………………… ……………
      Stad …………………………………………. ………………
      Telefoonnummer (mobiel): ……………….. ………………….. .
      Aantal tel (vast): ……………………….. ………….. ………………..
      Dag van levering ……………………………. ………… ……………………………….
      .
      Ik bevestig dat u niets zal betalen voor zijn verwijdering.

Bedankt en wachtend op uw antwoord.

Mme TIROZZI Lidia.”

1 Schijt Nederlands
      2 In het buitenland
      3 veel te veel onzin verkopen
      4 een T1 in die conditie voor die prijs?
      5 foto’s zijn niet uit Belgie.

Reply
      Ja tis goed, ik wil morgen avond hem ophalen
      Waar moet ik zijn, Ik heb het geld reeds cash klaar liggen!!!
      Wat is het serie nummer ? nodig voor mijn verzekering

‘Hallo

De auto is bij mijn broer garage, hij zal je de auto laten zien als je klaar bent voor de koper.

Dus de prijs past bij u?

Bedankt voor het snel antwoorden.

TIROZZI Lidia’

Reply
      PRIJS GOED
      Adres, hoe laat mag ik langs gaan? Welk telefoonnummer?

“Goedenavond,
      Ik heb zojuist gelezen dat de leverancier de gasten in zijn magazijn niet kan accepteren wegens autodiefstal in zijn magazijn deze dagen; Dus het is van daar afgestemd op een thuisbezorging die ons al voor betaalt zodat u niets van de 1600 € betaalt.
      PS: Het is niet een aankoop voor levering als u na uw controle bent gekomen nadat u alle papieren heeft gecontroleerd en de toestand van de motor ziet. Als u dat aan u geeft, geeft u de 1500 € aan de leverancier en het zal u maken Het ondertekenen van de papieren is simpel als u met mij akkoord gaat, stuur dan alstublieft uw volledige adres voor bezorging.
      Ik heb je naam en achternaam nodig? Volledig adres?

postcode?

City?

Ik moet naar de leverancier sturen voor een bezorging als iedereen akkoord gaat met mijn betalingsvoorwaarden.”

Reply
      Geen levering nodig, ik ga hem wel ophalen !
      Hij moet hem maar uit zijn garage rijden, ik moet zijn garage helemaal niet zien.
      Waar moet ik zijn?

“Ik verkoop het omdat ik in Italië een televisiereporter bent en dat moet ik binnen 5 maanden terugzenden, toen ik besloot om te verkopen om een kleine auto hier in Italië te betalen voor mijn kleine wedstrijden.

Hier is mijn nummer whasapp: + 39 3276592xxx Uiteraard geen belgisch nummer

Je kunt me whatsapp schrijven

De laatste prijs is 1600 €, niet meer of minder

TIROZZI Lidia”

Reply
      Ja ok, kom hem maar brengen dan.
      Terwaerde 1 Ieper , is grote parking
      (stadhuis naast politie buro)

Nu eventjes wachten.

“famiglia TIROZZI
      21:09 (1 minuut geleden)

aan mij
      Als de vervoerder naar uw adres komt, dan heeft u tijd om het bordnummer van de auto zonder problemen te controleren.

Dus heb je al de 1600 € bij jou?

TIROZZI Lidia”

Hmm, deze gasten zitten duidelijk niet in Nigeria.
      Heb hier denk ik een levende vis aan de haak.
      Zal de popo er bij halen denk ik.

Reply

“Tuurlijk, ik zei toch, ik had het al meteen opgehaald om te kunnen de auto oppikken.
      Maar ik heb serie nummer nodig, om al meteen mijn verzekeraar te informeren, zodat ik hem meteen verzekerd kan krijgen.
      Hoe laat willen jullie komen, ik werk tot 17H30, zou niet vroeger kunnen”

To be continued.

Attachments:
      • 1364087172-3.jpg
      • 15_1610931838_xl.jpg
      • 15_1353755510_xl.jpg
      • 1364087167-1.jpg
    8 reacties aan het bekijken - 1 tot 8 (van in totaal 8)
      • :popcorn: :salut:

123

Vervoerder is bang van overval in de rug.. :what: Wil daarom enkel maar moneygram

“Kzeg, no worries dude, dan spreken we toch gewoon af op de parking van een politie kantoor van jouw keuze?
          Moneygram is voor nitwits die geld naar Afrika willen sturen, in België zijn we niet zo achtergesteld en hebben we dat soort onzin niet n odig.” :ass:

tjonge jonge toch :bounce: :bounce: :bounce:

123

daar ben ik zeker van.

Op de ganse bevolking kun je van 2 dingen zeker zijn.

1 Dat er veel domme mensen zijn
              2 Dat er veel hebzucht is.

Die combinatie is waar deze rakkers op teren.

Ik had een maat , die zocht een Schmidt & Bender PM2 richtkijker
              Kost normaal 3500 en oneffen.

Hij vind een ad : 2000 euro, nieuwe PM2

Ik zeg: Das een scam, stuur zeker GEEN geld op
              Hij zegt: denk je?
              ik: 100 % zeker, als je geld opstuurt, ben je ‘t kwijt.
              STUUR GEEN GELD OP

5 dagen later. en , hoe ist met je kijker

Zegt hij, komt in orde, hebt zitten mailen
              Verkoper is eerlijk, hij zal hem eerst op sturen, en ik kan hem bezichten, en mag daarna gewoon betalen.

Ik zeg, das apart, ik geloof er niks van.
              STUUR GEEN GELD OP

5 dagen later
              tis in orde, hij is opgestuurd

Ik haja? en je hebt nog niks betaald?

Nee, ik moest het gewoon aan Deutche Post betalen, en zij betalen dan de verkoper, na ontvangst.

DUDE, Wat heb ik gezegd, STUUR GEEN GELD OP
              Hij , maar ik heb het niet opgestuurd, het is naar Deusche POST, niet naar verkoper

:bounce:

GREED
              Mensen willen dat koop je doen.

Uiteraard was het een fake site, DP doet helemaal neit aan Escrow
              Dien steenezel had het gewoon overgeschreven op rekening van de scammers.

zouden er tegenwoordig nog mensen zijn die hier intrappen ❓ ❓ :popcorn: 😯

123

There comes the monkey out of the sleeve, zoals de ‘Ollanders zeggen tegen de Engelsen.

“Ik heb zorgvuldig opgemerkt van uw volledige huisadres en uw wens om thuis te worden geleverd. Ik moet gewoon uw volledige huisadres doorzenden naar de vervoerder via email, gevolgd door een telefoongesprek die beloofde dat u per email contacteert of niet telefonisch en de levering is donderdag om 17.30 uu in huis. Vanaf dit moment is een punt overeengekomen; U reageert niet meer op andere advertenties, van mijn kant accepteer ik geen andere kopers. Bedankt voor het geruststellen van mij op dit punt. Ik verzeker je dat de vervoerder de auto met al zijn papieren zal leveren om te weten:

Aan de andere kant wordt de betaling gedaan door een cheque Money Gram van de 1600 € aan de vervoerder van uw woonplaats naar de levering van de auto. Ik zal hier niet in aanmerking kunnen komen voor een cheque. Zoals ik al zei in mijn vorige post, ben ik niet in het land, hier is het land waarin ik momenteel de cheque is, mag ik niet Voorkeurt dat u de ontvangstbewijs van de Post Money gram op u heeft. U geeft de vervoerder de aflevering in ruil voor de auto als het hem niet belemmert, wanneer het u past, probeert en verifieert authentieke papieren te koop . Hiervoor wacht ik op uw bericht om u mijn coördinaat te sturen, waarna u morgen morgen om 17.30 uur de checkgeld grammatine zal invoeren.

Maak de Geld grammaticekaart morgen morgen en bevestig dat het klaar is en de vervoerder gaat morgenavond om 17:00 over, zoals de auto voor de cheque Money Gram moet worden uitgewisseld.”

MoneyGram.. yeah right.

123

ja tuurlijk, en ik heb ook geen enkele zin om daar als een idioot naar toe te gaan.
                    Als ze mailen zeg ik dat ze verkeerde parkig hebben en straatje verder links in moeten slaan, dan staan ze op de parking van de politie Arro Ieper :popcorn:

denk dat je nog lang op Lidia mag wachten … :coolness: 😀 😀

8 reacties aan het bekijken - 1 tot 8 (van in totaal 8)
                    • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.