Home › Forum › Zeverhoekje › Taartschepje verwijderd
- Dit onderwerp bevat 29 reacties, 21 deelnemers, en is laatst geüpdatet op 10 jaren, 11 maanden geleden door J.
-
MakerDiscussie
-
4 maart 2014 om 22:14
Taartschepje verwijderd van men 3.2 tje :happydance: zo vind ik het kontje veel mooier uitkomen
-
MakerDiscussie
-
@G-man, dit is geen ruzie, maar uitwisselen van ervaringen en meningen. 😉
Veel mooier, althans mijn opinie, zelfs Carrera hoeft er niet op. :driver: :driver:
PS, ik zie dat je van de Kempen bent, vanwaar juist?
Tsssss….200 rijden…..foei! 😆
Het dienblad is misschien inderdaad wat aan de grote kant maar geeft inderdaad wel een stoerder uiterlijk (opgepast dit is een echte laagvlieger!)
Mijn wederhelft vindt in ieder geval al die spoilers (vleugels) maar niks!
Mijn persoonlijke mening….je moet echt al ver gaan om een 911 echt te verkl*ten…. :first:[quote=”cabrio wim” post=161982]
Dus het echte verschil kun je dan pas merken als je de motor kappen zou omzetten op een en dezelfde Porsche en daar dan de ritten met zou doen.Als het zo’n groot verschil zou geven, (baanvastheid) had Porsche dit wel standaard voorzien op zijn auto’s.[/quote]
Kappen wisselen is wat ik gedaan had, het was met mijn eigen P, ik heb een kap met en zonder tail.
Ik weet niet of Porsche omwille van de baanvastheid dan alle 911jes met een spoiler zou uitrusten…
Tis per slot van rekening wel een onderneming die geld wil verdienen… Dus het is de klant die moet wiillen betalen voor de extra uitrusting…
Anders hadden ze ook Bilsteins kunnen installeren op elke 911 en Fuchs 7 en 9 duim breed…
Ik denk wel dat als Porsche het effect van een spoiler te verwaarlozen vond, dat ze er dan ook geen zouden ontwerpen…
Ze zullen imo wel gedacht hebben dat er toch nog verbetering in zat op dat vlak…Maar soit, jij vindt het effect dus nogal meevallen, dat is goed mogelijk en daar moeten we geen r uzie over maken… 🙂
Ja, maar waar gaan wij nu onze paaseitjes opzetten ……in elk geval kan je nu eens afwisselen hé Rudi
Mwaa, misschien net.
Ik denk dat het van auto tot auto verschillend is, want die waar jij met gereden hebt kan niet perfect in balans (lees uitgewogen) zijn.
De spoiler zal ook bij een slecht uitgewogen Porsche al meer druk, dus stabieler zijn.
Dus het echte verschil kun je dan pas merken als je de motor kappen zou omzetten op een en dezelfde Porsche en daar dan de ritten met zou doen.
En dan ook zorgen dat deze perfect uit gewogen is, en dan denk ik dat verschil minimaal is. 💡Als het zo’n groot verschil zou geven, (baanvastheid) had Porsche dit wel standaard voorzien op zijn auto’s.
maar je hebt het dus wel gemerkt… 😉
Ik vond het goed voelbaar, heb met en zonder gereden op dezelfde dag, en het voelde imo toch heel wat stabieler, baanvaster aan met de whaletail.
Niet dat het zonder niet ging 🙂 (volgens mij doet hij 200 op drie wielen… :D)[quote=”dirk l” post=161958]Super :up:
Dat dienblad imo enkel op een 930 :popcorn:[/quote]idd een dienblad (teatray) is enkel mooi op een 930…
Een Carrera spoiler past heel mooi op een gewone 911…
Twee heel verschillende spoilers…Het leuke is dat we heel makkelijk kunnen afwisselen…
Wat degenen die er nooit eentje gehad hebben natuurlijk niet weten, is het verschil wanneer je op snelheid bent….
200 per uur met spoiler of zonder….. dat merk je wel…bwah, moest ik er eentje kunnen kopen zou ie blijven staan, niet dat het het mooiste is wat ik ooit gezien heb maar het is iets speciaals
- Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.