TACB Transaxles en koffie

Home Forum Porsche Uitstappen TACB Transaxles en koffie

• Maker
    Discussie
  • Voor wie eens echt de sfeer bij TACB wil opsnuiven en onder de motorkap kijken van de best rijdende Porsches ooit gemaakt.
    Morgen 10 april 2016 houden we onze eerste lente T&C.

waar: kristus koning parking aan de kerkelei in st job in ‘t goor.
    hoelaat: vanaf 10.30 u

Ik verwelkom jullie persoonlijk
    De heerlijke koffie en koffiekoeken staan klaar

12 reacties aan het bekijken - 1 tot 12 (van in totaal 12)
    • siamo presente con il novecentosessantotto 8)

Komaan mannen, ge gaat mij toch niet met al die koffiekoeken laten zitten zeker 🙂

Spijtig,

de nieuwe S2 is nog niet ingeschreven & alle werken omtrent distributie moeten nog gebeuren….

had er wel graag bij geweest voor al die mooie transaxles te bewonderen :bounce:

test

Das dus letterlijk achter mn hoek maar helaas……..kmoet werken :bounce:
              Anders had ik de turbo eens kunnen komen showen 😎

ik kan er jammergenoeg niet bijzijn met de S2 cabrio.
                Heb reeds andere leuke vooruitzichten met het gezin, in de vorm van een kort midweekje

Veel plezier

Zoals voorgaande jaren organiseerd TACB op paasmaandag 02/04/2018 opnieuw haar eerste T&C in Sint Job in ‘t goor.
                  Wij zullen er zijn met een hele resem Transaxles van de 924 tot de imposante 928 GTS. Wie weet is er wel een 924 Carrera GT present.
                  Wie de voorgaande editie’s heeft meegemaakt weet dat er telkens een grote opkomst is van Porsches ( ook niet transaxles).
                  Wij zorgen uiteraard voor koffie en koffiekoeken en misschien kan je er wel paaseieren rapen.
                  Onze koffie staat klaar vanaf 10.30u en we zijn aanwezig tot 13.30 u waarna in de nabijgelegen taverne (De Keijsershoeve) bij een drankje en of een hapje nog nagekaart kan worden.
                  Poets je bolide op, gooi eventueel het dakje open en richt je voorkant naar:
                  hoek kerkelei – betanienlei aan het Kristus Koninginstituut Sint Job in ‘t goor.
                  Je wordt verwacht!!!!!

IMG-20180317-WA0001.jpg

P1050115.JPG

IMG-20160722-WA0000.jpg

Attachments:
                  • IMG_20160531_120911.jpg
                  • IMG_20150513_081534.jpg

Weeral veel vol in St Job

IMG_20160410_111230.jpg

IMG_20160410_111240.jpg

IMG_20160410_113105.jpg

IMG_20160410_112738.jpg

IMG_20160410_121808.jpg

Jammer andere verplichting of ik was gelijk in m’n rooie gesprongen :what:

Letterlijk achter mijn hoek. Ben helaas net thuis dan van een lange nachtshift dus kan helaas ni passeren anders had ik dat zeker gedaan.

Harly…iedereen is welkom…zefs met een “foute auto”

Ik kom zelf meestal met de 993 (oh, zo fout)

Mag ik met de Boxster passeren opweg naar de lentemeeting van Leander? Ik ben al wel lid maar nog niet deelgenomen…..

12 reacties aan het bekijken - 1 tot 12 (van in totaal 12)
                          • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.