taffy55

Home Forum Stel jezelf even voor ! taffy55

• Maker
    Discussie
  • Het is dan toch gelukt om de rubriek te vinden waar je jezelf een beetje kan voorstellen.
    Ik ben een mid-vijftiger, altijd al interesse gehad (en nog steeds) in auto’s en de wereld die erbij hoort.
    In mijn jonge jaren was mijn belangrijkste auto-aankoop een Alpine A110, de Porsche-killer in de toenmalige rally’s. Heb ik al dikwijls spijt gehad dat ik dit beauty-ke ooit verkocht heb !
    Een Porsche-aankoop is er nooit van gekomen , alhoewel ik de 911 (zeker de oudere versies) een pracht-auto vind.
    Ja, ik ben dus geen Porsche-eigenaar op dit moment. Maar wil er wel een worden, en het is ook daarom dat ik mij tot dit Forum richt.
    Ik zoek een 911 van de jaren ’85 en later, of een 964 Carrera 2, liefst van al een RS America. Waarom die laatste versie ? Een RS America lijkt nog een beetje op een echte RS (de niet-haalbare droom).
    De auto zal enkel gebruikt worden als hobby-auto, en niet als gebruiks-auto.
    Het is echter niet makkelijk om een goede eerlijke auto te vinden. Dit is dan ook de hoofdreden waarom ik mij tot dit forum wend en hiermee hoop op enkele goede adviezen van de forum-leden. Voila, dat was het in het kort. Ik zal mijn vraag nu opnieuw stellen bij de rubriek “Porsche-gezocht” (vermits mijn oorspronkelijke vraagstelling afgesloten is ??!!), en ik hoop op fijne reacties. 😉

16 reactie aan het bekijken (van in totaal 16)
    • Hoi Taffy,
      Aangename kennismaking.
      Met je zoektocht kan ik je helaas niet helpen, (vanwege geen verstand ervan) maar je zult ook al gemerkt hebben dat je gaat bedolven worden onder de tips.
      Ciao,
      Luc

16 reactie aan het bekijken (van in totaal 16)
    • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.