Tagra turbo look

Home Forum Porsche Marktplaats Porsche Gezocht Tagra turbo look

• Maker
    Discussie
  • Hoi,

Bij een van mijn klanten ,zou zijn wagen wegdoen wegen ziekte,jammer genoeg kanker,
    Het porsche 911 tagra turbo look.
    Hij geeft da wagen al paar jaren,de kap is vernieuwt remmen ,hij liet alles ,hij zo hem zeker niet verkopen als hij ziek was.
    Wat ik mij af vraag hij sta nu als oldtimer verzekert,kan je dat eenvoudig op gewone verzekering plaats,heb nu ook hoort dat de oldtimer ,zouden veranderen naar nieuw wet,als iemand er iets van af weet,misschien moet ik hen dan niet veranderen.
    Wt zou de richt prijs kunnen zijn als hij in orde staat,weet dat het niet gemaklijk is om dar prijs van te geven,de moter is ,dacht ik 3.2.
    en de turbo look is dat een meer waarde of juist minder,en is dat zelf van porsche.

Alvast bedankt,

Groeten Mike.

9 reacties aan het bekijken - 1 tot 9 (van in totaal 9)
    • Daarom…..[quote=”bully” post=136259]Heb je foto’s? Dat kijkt wat makkelijker.[/quote]

[quote=”luc993cabrio” post=136335]Ben ik nu eigenlijk den enige die de tekst van TS moeilijk kan lezen, of ligt het aan mij :think: :think: :think: [/quote]

Gen idee, wat je bedoeldt 🙄 😆

Ben ik nu eigenlijk den enige die de tekst van TS moeilijk kan lezen, of ligt het aan mij :think: :think: :think:

Ne Tagra, ook nog nooit van gehoord. :bounce: :bounce: :bounce:

Oeps, correctie, ze bestaan wel, op google althans, dus kan het zomaar een originele zijn …Xcusi

Targa WTL, das nieuw voor me, ik vermoed dus niet origineel…maar mijn P kennis is beperkt! :salut:

Heb je foto’s? Dat kijkt wat makkelijker.

Nee zeker niet,
                  Groeten Mike.

[quote=”dobbels” post=136243]3.2.
                    en de turbo look is dat een meer waarde of juist minder,en is dat zelf van porsche[/quote]

Originele Porsche WTL Carrera 3.2 Cabrio is meer waard dan een smalle Carrera 3.2 Cabrio of Coupe …

Later omgebouwde Carrera 3.2 cabrio’s naar WTL met originele delen zijn ongeveer gelijk aan prijs met de smalle versies – mits vakkundig uitgevoerd.

Ombouw met polyester delen en dikke spacers zijn veel minder waard = wat een gek er voor geeft.

Welkom Mike,

het is de wagen van Henk toch niet die te koop staat?

9 reacties aan het bekijken - 1 tot 9 (van in totaal 9)
                    • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.