tanken

• Maker
    Discussie
  • Nieuw van dit weekend ,telkens ik ga tanken zuigt de benzinetank vrij veel lucht .Hoe kan dit verholpen worden.
    911 van 1985 3.2cc

10 reacties aan het bekijken - 1 tot 10 (van in totaal 10)
  • Wim

Met de tank dop bedoel ik de dop onder de benzine klep.
      Deze heeft ook een ontluchting zitten en verstoppen dikwijls.
      Denk niet dat het niet op slot doen de boosdoener is.

Welk ik dit weekend niet heb gedaan is de tanktop op slot maken .Zou daar het probleem kunnen zijn.

welk bedoel je met de tanktop, hoe kun je deze nakijken .
          Wim ,reeds op voorhand bedankt

Wim

Hier even een afbeelding van de tank ontluchting, zie ja waar alles zit.
            Maar vergeet niet je tankdop na te zien.

Wim

Yep, die hoort bij de ontluchting, maar er lopen nog meer leidingen van de ontluchting, dus alles even nakijken.
              Vergeet niet ook even de benzinedop na te kijken. 💡

is dat mischien in zo een witte langwerpige doos boven de tank

Wim

Oké, dan moet je nu op zoek naar een verstopping in je benzinetank ontluchting.

Ja ,dat bedoel ik bij het losdraaien van de tankstop hoor ik het zuigen van lucht .
                    Ik veronderstel wel dat de tank dan vacuum zuigt.

Wim

Bedoel je dat de tank lucht zuigt op het moment je de tankdop los draait. 💡

Als dit zo is zal waarschijnlijk de tank ontluchting verstopt zitten, en trekt de pomp tijdens het rijden de tank vacuüm.

Tankhaan ondersteboven houden .
                        Werkte perfect bij mijn Elver

10 reacties aan het bekijken - 1 tot 10 (van in totaal 10)
                      • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.