Targa 1985

Home Forum Stel jezelf even voor ! Targa 1985

• Maker
    Discussie
  • hello,

Na lang aarzelen en veel bezoekjes heb ik de knoop doorgehakt. Er staat nu een 1985 Targa in de garage.
    Hij heeft wat omzwervingen in Frankrijk achter de rug. De laatste eigenaar woonde bezuiden Parijs.
    Aanvankelijk had ik volop mijn zinnen gezet op de G50 en zocht ik vooral in de bouwjaren 87-89, blijkbaar klassiek voor de beginners? Na de eerste ritten heb ik mijn vooroordelen voor de 915-bak laten varen. Het vraagt wat oefening, Fingerspitsengefuhl zoals men dat noemt, en dan ben je ermee weg.
    Nu nog wat prullen (hopelijk?) oplossen. Hij heeft de neiging om wat naar rechts te trekken bij het remmen, de oliedrukmeter krijg ik voorlopig niet in orde, en ik slaag er niet in te veranderen van klein- naar groot licht. Maakt deel uit van de fun, zeggen we dan.

Nu hopen dat het weer wat mee wil en dan kunnen we volop genieten. 🙂

DSC02840.jpg

DSC02843.jpg

groeten,
    Hendrik

13 reacties aan het bekijken - 1 tot 13 (van in totaal 13)
    • hey
      welkom op het forum
      weer een mooie targa erbij
      super lekker de Porsche. die 3.2 goede keuze
      ik heb hem een jaar nu een van 1984
      en ga weer genieten komende lente
      veel plezier met je Porsche
      :drink: :drink:

Joepie nog eentje in België ! Proper vwaturke. Die gele mistlampen staan m uiterst goed.

Have fun ermee,
        Den James

heel mooie wagen, de probleempjes zullen wss maar details zijn die jij of iemand die wat van techniek kent snel zullen kunnen oplossen denk ik, rij mss is tot bij cabrio wim :happydance: dan heb je direct twee vliegen in één klap, een super trip en direct, als ik het hier zo lees, mss wel de man die het meeste van de oldies afweet :respekt:

heb zelf lang getwijfeld tussen een targa of cabrio maar uiteindelijk voor cabrio gekozen want wil er ook mee op vakantie en dan vind ik het targadak een ding dat stoort in men koffer want dan kan er nog minder in, al kan je het natuurlijk ook thuis laten maar wat als er dan regen valt :bounce:

veel veilige km’s met je :first: *porsche
          raf

Wat dis dat hier de laatste tijd met die TARGA’s ,lijkt wel een invasie ! :think: :coolness:
            Mooie wagen :up:

Proficiat, mooie Targa, beste keuze :first:

Welkom en proficiat met je aankoop :up:
                Nog een 3.2 erbij, als tegengewicht tussen al die 964’ers hier :happy:
                Veel zorgeloos rijplezier.

XXX

Welkom met je mooie Targa :up:

Mooie wagen :up: hij ziet er top uit :driver:

Mooie wagen, en die gele mistlichten staan hem goed. Veel plezier emee.

Mooi Hendrik.
                        Heb er veel plezier mee.
                        En vooral veel veilige km’s

Mooi materiaal, goede investering. En die prulletjes zijn allemaal op te lossen 😀
                          Veel rijplezier

Wim

Ziet er goed uit Hendrik :up:

@tommeken
                            , waarschijnlijk de schuivers onder de rubber niet aangesloten of afgebroken.
                            Of in motor ruimte niet aangesloten.
                            Draden komen links achter onder de ruit binnen.

tom

het ziet er anders wel nog ne properen uit ik heb ook juist een 1984 targa gekocht , dinsdag gekocht ,gekeurd en verzekerd en vandaag de 1ste km mee gereden alles ziet er vrij goed uit alleen heb ik gemerkt dat de achterruit verwarming niet werkt maar dat zal ik wel oplossen

13 reacties aan het bekijken - 1 tot 13 (van in totaal 13)
                            • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.