Targa Beugel

• Maker
    Discussie
  • Binnenkort gaat men 911 zijn Targa Beugel onderhanden genomen worden.
    Momenteel is deze zwart en ook de letters “Targa” zijn zwart, nu heb ik al meerdere uitvoeringen gezien zoals bvb de beugel zwart en de letters “Targa” in staal kleur.
    Kan iemand mij zeggen waar ik kan vinden hoe mijne 911 uit de showroom is gekomen.
    Het is een 911 3.2 Targa van oktober 1986 maw bwj 1987.
    Maw dienen de letters zwart te zijn of blank staal?

7 reacties aan het bekijken - 1 tot 7 (van in totaal 7)
    • Marc Noah heeft geantwoord en het dient zwart opschrift te zijn op een zwarte beugel.

Hij wist mij ook te vertellen wat de code 528 betekent op de optielijst, nl rear spoiler.
      Ik vond indertijd niks van deze code, en was me dus tot vandaag er niet van bewust dat mijn 911 de showroom in Keulen heeft verlaten met een achterspoiler.
      Het spijtig is dat hij nu niet meer 100% origineel is maar persoonlijk vind ik het niet erg dat die strijkplank er niet meer opstaat.

[quote=”Mikey” post=206204]Binnenkort gaat men 911 zijn Targa Beugel onderhanden genomen worden.
        Momenteel is deze zwart en ook de letters “Targa” zijn zwart, nu heb ik al meerdere uitvoeringen gezien zoals bvb de beugel zwart en de letters “Targa” in staal kleur.
        Kan iemand mij zeggen waar ik kan vinden hoe mijne 911 uit de showroom is gekomen.
        Het is een 911 3.2 Targa van oktober 1986 maw bwj 1987.
        Maw dienen de letters zwart te zijn of blank staal?[/quote]

Wij hadden zelf een zwarte 3.2 targa van 1989 (één van de laatste). Zowel de “Carrera” als de “Targa” aanduiding waren origineel zwart.

968philip007.jpg

Merci Deepee

KLIK

Iemand het email adres van Marc Noah ?
              Want via de zoek functie vind ik het niet.

Alvast bedankt

Mijnen Targa is ongeveer op dezelfde dag als de jouwe gemaakt, dus ook eind ’86, model 87′, de G50 dus, en werd zo afgeleverd zoals onderstaande foto. Deze was nog nooit gerestaureerd of herspoten.

Foto is genomen toen ik hem bij de eerste eigenaar ging bezichtigen

Porsche018.jpg

Wim

Deze zijn in die bouwjaren geleverd met zwart en zilver opschrift tanga op de beugel.
                  Dit was volgens mij een optie om zwart te nemen, net als bij de eerder 911 modellen in sport uitvoering.
                  Misschien dat diene Marc Noah daar meer over weet.

7 reacties aan het bekijken - 1 tot 7 (van in totaal 7)
                • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.