TARGA CANNIBALE – TUNNELRUN 2018 – TRIANGLE OF MADNESS

Home Forum Porsche Uitstappen TARGA CANNIBALE – TUNNELRUN 2018 – TRIANGLE OF MADNESS

• Maker
    Discussie
  • A european gathering, 3 countries, 3 destinations, 333 miles, Düsseldorf, Amsterdam, Antwerp

Three destinations in one single day, 200 kilometers of Autobahn cruise, in the biggest group you ever have been in, between every destination. Get you and your car into the hotspots of european scene and meet the people you like to meet. The later the day, the bigger the group. Unique and unattained.
    Düsseldorf – in the morning
    Amsterdam – at lunchtime
    Antwerpen – in the evening

IF YOU ARE A DUTCH PARTICIPANT, YOUR DAY WILL START MID DAY AT LUNCHTIME IN AMSTERDAM. YOUR ROUTE WILL BE AMSTERDAM – ANTWEP – DÜSSELDORF – AND BACK
    IF YOU ARE A BELGIAN PARTICIPANT, YOUR DAY WILL START IN THE EVENING IN ANTWERP. YOUR ROUTE WILL BE ANTWERP – DÜSSELDORF – AMSTERDAM – AND BACK.

Be part of Triangle of Madness 2018

DETAILS

Datum: september 1
    Tijd: 08:00 – 22:00
    Kosten: €75
    Evenement Tags: Alle type Porsches, Belgie, Duitsland, Evenement, Nederland

ORGANISATOR: Onassis Porsches Agency
    Email: info@onassisporsches.com

Get your Ticket here

7 reacties aan het bekijken - 1 tot 7 (van in totaal 7)
    • [quote=”HIS911″ post=262880]

[i]Hoe later de dag, hoe groter de groep. Uniek en ongeëvenaard.
      Dusseldorf – ochtend
      Amsterdam – middag
      Antwerpen – ‘s avonds[/i]

uiteindelijk gaat de Belgische groep pas in Antwerpen vertrekken naar Duitsland en verder naar Amsterdam …en terug
      ik vermoed dat de groep dan gaat verkleinen omdat in Duitsland de aanvangsgroep huiswaarts zal gaan
      wanneer we aankomen in Amsterdam zal het dan reeds middernacht zijn en zijn we pas in Antwerpen in de ochtend of gaan we overnachten… dat wordt een leuke nachtrit vanaf zat 1 sept late namiddag tot zon 2 sept. …in de vroege uren.

of heb ik het verkeerd ;
      [/quote]

Volgens mij rijden alleen de starters in D’dorf de gehele trip mee.
      De starters van Amsterdam rijden naar Antwerpen én Dusseldorf .. en natuurlijk weer terug naar AMS, om thuis te komen.
      De starters van Antwerpen rijden naar D’dorf en weer naar huis (gok ik).

Ik heb al eerder contact gehad met de organisatie en ze gewezen op de zones van Antwerpen – ook heb ik ze de routes van de TC’s Antwerpen en Amsterdam aangeboden.

Lijkt mij mooie uitstap…. meer dan 600km, is er meer info over dagplanning?
        Uren van vertrek, stopplaatsen, eventuele controlepunten, groepsrit of individueel mogelijk, al dan niet in kleinere groepjes met ‘snelheidsfreaks’, ‘normaal rijden’, ‘trage’ groep….

Btw, ik hou er niet van om in grote groepen te rijden met verschillende types van ‘piloten’, haantjesgedrag, ….. al te veel stommiteiten gezien in dergelijke groepen….

Graag meer info.

Bedankt,

Lijkt mij mooie uitstap…. meer dan 600km, is er meer info over dagplanning?
          Uren van vertrek, stopplaatsen, eventuele controlepunten, groepsrit of individueel mogelijk, al dan niet in kleinere groepjes met ‘snelheidsfreaks’, ‘normaal rijden’, ‘trage’ groep….

Btw, ik hou er niet van om in grote groepen te rijden met verschillende types van ‘piloten’, haantjesgedrag, ….. al te veel stommiteiten gezien in dergelijke groepen….

Graag meer info.

Bedankt,

dit interesseert mij wel, maar misschien kan dit toch iets meer duiding

[i]Hoe later de dag, hoe groter de groep. Uniek en ongeëvenaard.
            Dusseldorf – ochtend
            Amsterdam – middag
            Antwerpen – ‘s avonds[/i]

uiteindelijk gaat de Belgische groep pas in Antwerpen vertrekken naar Duitsland en verder naar Amsterdam …en terug
            ik vermoed dat de groep dan gaat verkleinen omdat in Duitsland de aanvangsgroep huiswaarts zal gaan
            wanneer we aankomen in Amsterdam zal het dan reeds middernacht zijn en zijn we pas in Antwerpen in de ochtend of gaan we overnachten… dat wordt een leuke nachtrit vanaf zat 1 sept late namiddag tot zon 2 sept. …in de vroege uren.

of heb ik het verkeerd ;
            Quid woordje ‘back’

ik hoop dat de organisatoren rekening houden met de LEZ in Antwerpen
            ik hoop dat er een paar stopplaatsen worden ingelast;

misschien kunnen we 2 september verzamelen bij http://www.antwerpconcours.be of Salt City Meeting (Zelzate) of 3de Hartjesrit (Appels)

XXX

Laat maar weten :up: :up:

Ik zit zelf te denken om gewoon al bij de start in D’dorf aan te sluiten .. dan naar AMS én door naar Anversa.
                Heb de organisatie “onze” roadbooks aangeboden :coolness:

[quote=”Drip” post=261976] Een Tunnel Run, moest direct aan iets anders denken… :popcorn:
                [/quote]

We moeten over een week of wat maar eens om de tafel gaan zitten, Peter :drink:

XXX

Heb het ook al zien passeren op Facebook Olaf.
                  Een Tunnel Run, moest direct aan iets anders denken… :popcorn:

Vanuit Antwerpen, 200km als nachtritje, kan leuk zijn :engeltje:

7 reacties aan het bekijken - 1 tot 7 (van in totaal 7)
                • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.