Home › Forum › Porscheforum Technisch › Luchtgekoelde Porsches › 964 › Targa dak 964
- Dit onderwerp bevat 21 reacties, 14 deelnemers, en is laatst geüpdatet op 6 jaren, 5 maanden geleden door Franky.
-
MakerDiscussie
-
22 maart 2016 om 23:26
Iemand een idee waar ik mijn targa dak van mijn 964 kan laten bijregelen/herstellen/herbekleden? :up: :up: :up:
-
MakerDiscussie
-
niet veel in huis meer na een uitslaande brand.
maar kan aan veel spullen komen en dan afstellen.Ronald, beschik je tevens over alle onderdelen om een targadakje (nog in zeer mooie staat) goed sluitend en ruis en lekvrij te maken?
haha ik heb net word press moet je ook iets moois mee kunnen maken.
moet er alleen nog even de tijd voor vinden.
Maar als je met word press een mooie site kunt maken , kunnen we er zeker over nadenken.
:up:Zal ik een mooie professionele complete representatieve veilige goed beheerde website voor je bouwen Ronald met fraaie presentaties van je werk en die ook nog eens zeer goed vindbaar is, inclusief 10 jaar domeinregistratie en hosting? Als jij dan m’n cabriokapje opnieuw wil bekleden, dan zijn we eruit en kunnen we zo beginnen … :respect2: :coolness: :first:
wim had een link geplaatst maar helaas werkt deze momenteel niet.
dit komt omdat de website gehackt is.
u kunt wel op facebook kijken rovakoautobeklederij
daar staan veel foto’s van hoe ik een targadak herbekleed.
ik hoor graag van u,groet ronald v koot
Is bij mij het zelfde probleem, heb helaas nog geen tijd gehad om er naar te kijken. :bounce: :bounce: :bounce:
Al met het idee gespeeld om een kit te kopen bij Lakewell en het zelf te doen, is volgens hen ook perfect te doen maar twijfel nog aan mijn doe het zelf kunsten :salut: :salut: :salut:Hey Luc,
nog enig nieuw ivm je targa dak?
Denk dat mijn targa dakje ook eens onder handen moet genomen orden, vandaar.
Bij mij sluit de voorkant niet meer mooi aan en komt at randj omhoog ijdens het rijden… met veel windgeruis als gevolg…
[quote=”luc993cabrio” post=233252]Magazijnier was er zelf niet goe van als hij de prijs zag 😯 😯 :shock:[/quote]
😯
Voor die prijs heb je hele boxster.
Volgens mij is dat de prijs van een compleet nieuw dak.
Enkel herstofferen langs binnen en buiten zal u ongeveer 800 euro kosten.
Als je wil heb ik nog een nieuwe cover liggen
Kijk hier mss ook eens?
http://www.cabrio.nl/Staat deze maand een artikel in RS magazine over deze firma.
Zelf dus geen ervaring mee
- Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.