Targa Passaggio™ – Tunnel Challenge Antwerpen ’14

Home Forum Porsche Uitstappen Targa Passaggio™ – Tunnel Challenge Antwerpen ’14

• Maker
    Discussie
  • Beste piloten (en co-piloten),

Zoals eerder aangegeven – hierbij een (apart) topic ten aanzien van de eerste La Targa Passaggio Anversa (Porsche Tunnel Challenge Antwerp) op Zondag 28 September a.s

Inmiddels hebben wij al 26 inschrijvingen – en is er nog (maar) plaats voor 24 personen.

Inschrijven kan (nog), door een E-mailtje te sturen naar: Tunnelchallenge @ G-mail.com

Gebruik als onderwerp Antwerpen14 – en vermeld in iedergeval de volgende gegevens:

Naam rijder
    Naam bijrijder
    Type Porsche
    Kenteken
    Telefoon-nummer

Evt. Nickname – als je niet met je eigen naam op het internet wilt 😉

Mochten jullie nog vragen hebben, dan horen wij ze graag!

Tot Porsche!

Peter_Targa_84

&

911_NL

15 reacties aan het bekijken - 1 tot 15 (van in totaal 121)
    • Hi Walter
      ik neem je uitnodiging maar al te graag aan!

Hartelijk dank! We houden contact!

@TGeert

het zit allemaal wat inwikkelder in mekaar… 1 daily moet een dikke week in Belgie blijven en die auto moet een trekhaak hebben… en dat heeft de 997 niet. We vliegen wel op zondagavond al terug, ik leg de puzzel wel uit als we mekaar tegenkomen.

@Drip
      : mooooi werk!!

Hi Walter
        ik neem je uitnodiging maar al te graag aan!

Hartelijk dank! We houden contact!

XXX

De Walter gooit zijn ‘zjenoffel’ er uit, hilarisch 🙂

PDS

Voila

dat is dan ook weer opgelost 😀

Sensa911 maak je niet direct zorgen vorig jaar was ik nog maar net in de Kennedytunnel of ons madam was het noorden al kwijt , zodus zoek voor de editie van 2015 een Co piloot

PSC

@Sensa911, wellicht heeft iemand t.z.t. ook nog een stoeltje voor u vrij, zodat de rit alsnog in een Porsche afgelegd kan worden?

@ Sensa911 : Of papa een ritje van 1000km alleen en mama met de kids via RyanAir of zo … 😉

Wij hebben vorig jaar met de eerste editie Antwerpen meegedaan.
                  Met onze zoon achterin, het dak omlaag, samen door de tunnels uit.
                  We hebben een toffe dag gehad. Onze zoon zal deze belevenis niet vlug vergeten !

Ook dit jaar maken wij ons vrij en zullen wij aanwezig zijn.
                  Volgens mij gaat de tweede editie nog beter zijn dan de eerste 🙂
                  We kijken er al naar uit.

Ook een aanrader is het Porsche treffen in Dinslaken op 1 mei.
                  Eén van de grootste Porsche meetings. Echt een must om eens meegemaakt te hebben.
                  Ook dit hebben we vorig jaar met een aantal forumleden mogen ervaren.

‘t Is maar om U te overtuigen om zeker af te komen :-))

Chique Drip!!!

Ik ben prive aan het manoevreren om erbij te zijn. Met de Porsche zal het niet lukken want de kinderen zijn er dan bij en met 4 voor 1000 km in de Porsche te zitten, lijkt hun geen goed idee.
                    Nogmaals, ik prober maar als het lukt het zal het een saaie (geeuw) daily zijn!!

XXX

Vorige link is om weg te gooien, Gisteren het filmpje wat bijgeschaafd…

En nu er op letten dat je 3 mei vrij houdt !

XXX

Eindelijk het filmpje klaar van vorig jaar…

https://www.youtube.com/watch?v=miqERBgko7U&feature=youtu.be

XXX

@Sensa, ben nog bezig met de laatste stukjes wat aan te passen, heb al 2 versies, nu de derde nog maken 🙂

Hi PDS, ik ben dat weekend waarschijnlijk wel in Belgie, maar niet met de Porsche… ik zal wel even komen supporteren!

Ive

Ik heb zondag 3 mei verlof, dus ga hoogst waarschijnlijk eens een keertje meedoen. Lijkt me super fun :relaxman:

PDS

Drip is daarmee bezig :engeltje:

Ga je toch wel afkomen ???? :happydance:

Is het project aangaande de teaser video voor de 2015 editie nog aan de gang?

15 reacties aan het bekijken - 1 tot 15 (van in totaal 121)
                                • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.